Skulle någon insatt kunna förklara lite mer ingående vad som har hänt?
Är den här Berra 123 snubben i Lerum, hur vet ni det, vad är det för mystisk tråd som raderats? Tack!
Du har missat en del jo tack. Den här tråden där i princip allt stod är borta, vilket jag tycker är mycket tråkigt. Men jag vill helst inte skriva något eftersom moddar har gått berserk hela dagen.
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Här i lerum kommer han förmodligen inte stanna kvar längre till. Skulle faktiskt bli förvånad om han vågade gå utanför dörren som läget är nu.
Utgår ifrån att du bor i lerum, vad händer för tillfället?
Du har missat en del jo tack. Den här tråden där i princip allt stod är borta, vilket jag tycker är mycket tråkigt. Men jag vill helst inte skriva något eftersom moddar har gått berserk hela dagen.
Utgår ifrån att du bor i lerum, vad händer för tillfället?
"Ryktet" har spridit sig sjukt snabbt och i princip alla vet vem det är nu. Har hört en hel del hot mot killen också.
Han är även medlem på ett forum där sadistiska filmer förekommer.
Till filmen Dogs being Prepared to Eat in China (film som innehåller tortyr och slakt av hundar) Hans kommentar om filmen: "What makes me so pissed off is that people seem to react stronger when a fucking animal is hurt than when a human being, a part of our own race, is hurt. FUCKING DOUBBLE MORALITY!!! And by the way, this shit doesn't bother me at all, I love to watch it. It gives me such a great rushhhhh
Fan också! Jag som hatar att missa saker!
Går det inte att hårddra det lite luddigt då, så att man åtminstone har något hum?
Fast kommer inte på någon bra "anledning" till att vilja ha ut den informationen just nu
Du behöver ingen annan anledning än att be att få veta om renhållningsavdelningen fått ta hand om något antal döda djur på senare tid.
I Malmö är det inga problem att få veta - många ägare till försvunna utegående katter får det trista beskedet så. Så det är inga sekretesshandlingar. Om nu inte polisen sagt stopp för att lämna ut mer just nu.
Katten som försvann på jul? Hur gick det till?
Mvh
Går det inte att hårddra det lite luddigt då, så att man åtminstone har något hum?
Förresten, jag minns att någon tog PrintScreen på tråden, men jag kommer inte ihåg vem. Annars försök med Google Cache eller nått.
Vet inte hur det funkar dock
Killens nick på flashback sprids ut och alla börjar läsa igenom hans extrem sjuka inlägg om hans fantasier om att bli seriemördare, fantasier om att våldta och döda unga tjejer, historier om kattmord osv osv.
I ett av hans inlägg länkar han till en film på sitt youtube konto där han vill ha respons på hemmagjorda filmer om seriemördare så som ted bundy och jeffrey dahmer. Nu sprids hans youtube konto ut där folk hittar inlägg han gjort på andra filmer och skrivit en del om att han får en rush av att se hundar plågas.
Sen knökas tråden fullt med folk som ger ut hans personuppgifter och folk som hotar honom vilket gör att runt 3 trådar om samma sak har stängts ner bara idag. På den vägen är det.
Har sett värre grejer han skrivit men detta får mig att spy, han skall tvångsomhändertas. Jag är en kattälskare och blir rent utsagt bara ledsen att läsa detta
Den lilla katten lekte på gatan,
Men snart skulle den få se på satan,
För plötsligt kom djävulen själv,
För att dumpa henne i en älv
Djävulen greppade om hennes svans,
Och gick mot älven som en dans,
I det kalla vattnet katten for,
Utan mat och utan skor,
Katten jamade och skrek,
så att hon nästan blev blek
Djävulen katten ner i vattnet trycker,
Så kattens stackars muskler rycker,
Katten luften inte får,
Och lyfts upp ur vattnet utan sår
Katten mitt på torget slängs,
Och djävueln går hem till sängs
Även i den här tråden gör jag ett inlägg liksom i tidigare (före den låses..)
Tänk på att det som finns att läsas här har mängder av människor tillgång till!
De inlägg en viss medlem här har gjort tidigare kan MYCKET VÄL triggat igång en sjuk person som ser en chans att leva ut det i realitet.
Kanske helt enkelt uträknat att fb-medlemmen ska få skulden.
Själv har jag sett det som troligt. Även om man inte vill tro detta om någon.
Mvh Eliza
Har sett värre grejer han skrivit men detta får mig att spy, han skall tvångsomhändertas. Jag är en kattälskare och blir rent utsagt bara ledsen att läsa detta
Den lilla katten lekte på gatan,
Men snart skulle den få se på satan,
För plötsligt kom djävulen själv,
För att dumpa henne i en älv
Djävulen greppade om hennes svans,
Och gick mot älven som en dans,
I det kalla vattnet katten for,
Utan mat och utan skor,
Katten jamade och skrek,
så att hon nästan blev blek
Djävulen katten ner i vattnet trycker,
Så kattens stackars muskler rycker,
Katten luften inte får,
Och lyfts upp ur vattnet utan sår
Katten mitt på torget slängs,
Och djävueln går hem till sängs
Cat the Ripper
Fy fan
Rent utsagt förjävligt att läsa det. Finns det ingen som sitter och trycker på lite information om denna man som är skyldig till detta vedervärdiga brott? Kanske ett namn eller något annat roligt?
Även i den här tråden gör jag ett inlägg liksom i tidigare (före den låses..)
Tänk på att det som finns att läsas här har mängder av människor tillgång till!
De inlägg en viss medlem här har gjort tidigare kan MYCKET VÄL triggat igång en sjuk person som ser en chans att leva ut det i realitet.
Kanske helt enkelt uträknat att fb-medlemmen ska få skulden.
Själv har jag sett det som troligt. Även om man inte vill tro detta om någon.
Mvh Eliza
På vilka grunder ser du det som troligt? En medlem här som inte har speciellt många inlägg ska alltså ha blivit utsatt för en galning som försöker härma honom? Och då "vetat" att folk på FB ska snubbla över medlemmen och han ska åka dit istället? Det var inlägg som är ett år gamla av en tämligen okänd postare. Det är fullständigt ologiskt. Det är 100 ggr mer troligt att det skulle vara en uppgörelse i den undre kattvärlden.