Citat:
Ursprungligen postat av relativ
Hade du velat ha allt cred själv skulle du inte ha sagt nåt till någon annan, risken finns alltid att fler vill hjälpa till. Å andra sidan skulle du inte fått hjälp med att samla in information då och ditt tips kanske inte skulle ha blivit lika bra. Sen tycker jag det är väldigt girigt av dig att liksom: "JAAAAAAG KOM PÅ DET FÖÖÖÖRST!". Folk som ringde in tipset gjorde det säkert för att galningen skulle åka fast, det vill jag minnas var din drivkraft också. Inte några jävla tusenlappar.
I övrigt tycker jag också att alla bör skänka pengarna till någon djurrättsorganisation eller katthem. En Joel är fångad, miljontals finns kvar.
Jag har aldrig sagt att jag vill ha pengarna för mig själv, när jag fick reda på att det ens FANNS en belöning så sa jag till Josefin (Torstens ägare) och även till Amandine att jag skulle ge bort allt, ALLT. Inte behålla något för mig själv, och visst så länge folk ger pengarna till nån organisation så är det great, men inte lika bra om de behåller de för sig själva.
Jag ville inte hålla inne med namnet heller för jag ville att folk skulle veta vem den sjuke fan var, visst, det är klart att folk vill hjälpa, och jag menade aldrig att det var dåligt. Ursäkta om det lät så.