2009-08-17, 19:39
Bannlyst
Suck

Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Ja man fattar ju att det bara är en tidsfråga innan han går på människor han har ju fan skrivit att han vill stycka kvinnor..
Sen tror jag inte han bara hade stått där om man råka gå förbi när han styckar en katt, klart som fan att han kan gå på en då

Utan att outa någon, men personen vi pratar om skrev så här för ett år sedan:

Citera
2009-08-17, 19:40
Medlem
Fyfan, det där med plastpåsen i brevet kände man ju igen... Eller är det kutym bland kattplågare att ta dem i påsar? Seriös fråga alltså.
Citera
Medlem
Gidellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nittonhundratal
Är en av dem som varit med de här kvällarna och undersökt etc.
Är en av dem som förmedlat uppgifter till polisen, och ska man döma av vad polisen sa så är de väldigt glada för våra tips och kommer att använda sig av dem i deras tidigare nedlagda utredning. Det lät på honom som att de verkligen arbetar stenhårt nu, tack vare våra uppgifter.

I övrigt kan jag även meddela att Göteborgs-Tidningen förmodligen förbereder en större artikel om hela den här grejen. En reporter har varit i kontakt med mig och en annan här på FB.

Hoppas verkligen att vårat arbete leder till något. Om den misstänkte skulle vara GM, och dömas till exempelvis böter lär han åtminstone inte kunna fortsätta med dessa brutala dåd, utan att bli misstänkt igen. Inte i Lerum i alla fall..

Hoppas så klart att GM döms till mer än några dagslöner!

Tackar för ert hårda jobb! Lägg gärna upp en länk till artikeln när den kommer ut, skulle väldigt gärna vilja läsa den...
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Hoppas, hoppas.

Och hoppas DU läser det här, ******, trots att du inte är inloggad. Hoppas du lider, hoppas du inser att din familj lider, hoppas du inser att du är inget annat än en börda för precis alla. Det är ganska lätt att ta sitt liv, tänk på det.

Ja, jag har katt.

För ett fegt kräk är det absolut inte lätt att ta sitt liv! Då är de förmodligen lättare för kräket att ta någon annans liv!
Citera
2009-08-17, 19:41
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Fyfan, det där med plastpåsen i brevet kände man ju igen... Eller är det kutym bland kattplågare att ta dem i påsar? Seriös fråga alltså.

De använder sig väl av bärmedel som tar så lite plats som möjligt.
En plastpåse kan man ha i jackfickan innan gärningen begås - en väska av nått slag är ju lite mer iögonfallande.
Citera
2009-08-17, 19:43
Medlem
MoLoKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wingedz
Ingen som börjar tänka på dom där ukrainska ungarna som döda runt 20 pers ?
Fanns nån video om dom när dom slog ihjäl ett fyllo, stog att dom börja på katter sen gavs sig på människor, tex så skar dom ut ett foste rur en gravid kvinna :S

Jag har påpekat sambandet flera gånger. Den misstänkte har även kommenterat just de ukrainska ungdomarnas metoder, han tyckte ungefär att de var lite slarviga och inte visste riktigt hur man egentligen skulle göra.
Citera
2009-08-17, 19:44
Medlem
nittonhundratals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidella
Tackar för ert hårda jobb! Lägg gärna upp en länk till artikeln när den kommer ut, skulle väldigt gärna vilja läsa den...

Det ska jag!
Kan även meddela att jag faktiskt är på ett annat spår som skulle kunna visa en stark koppling. Om jag lyckas med det så meddelar jag självklart alla här!
Citera
2009-08-17, 19:45
Medlem
anooonyms avatar
ojsan. 30 sidor sedan ja kollade senast. sammanfattning?
Citera
2009-08-17, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AC
På WIKI kan man se vilket ip-nummer han satt bakom när han satt och filade på artiklar om sina idoler.

Någon som har någon kul tjänst som pekar ut område osv baserat på ip-nummer?

http://www.ip2location.com/
(högra kolumnen)
Citera
2009-08-17, 19:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av anooonym
ojsan. 30 sidor sedan ja kollade senast. sammanfattning?

Rekommenderar att du läser igenom alla de sidorna, faktiskt
Citera
2009-08-17, 19:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zly
http://www.ip2location.com/
(högra kolumnen)

Stämde bra det med ip-adressen...

Alltså IP-adressen på Wiki verkar stämma bra med vart GM bor.
Senast redigerad av AC 2009-08-17 kl. 19:52.
Citera
2009-08-17, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AC
Stämde bra det med ip-adressen...
Hur får ni tag i djurplågarens ip?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto