Ja man fattar ju att det bara är en tidsfråga innan han går på människor han har ju fan skrivit att han vill stycka kvinnor..
Sen tror jag inte han bara hade stått där om man råka gå förbi när han styckar en katt, klart som fan att han kan gå på en då
Utan att outa någon, men personen vi pratar om skrev så här för ett år sedan:
Äh, vem fan försöker jag lura!? Jag är en sexuell sadist. Och fantasierna bara växer och växer. Är nog en riktigt antisocial jävel. Det skulle ge mig en sådan kick att kidnappa en tjej, tortera henne, lyssna på hennes bönanden och vädjanden om att hon inte vill dö, våldta henne i alla hål som finns, strypa henne, knulla hennes döda kropp, såga henne i bitar med en bågfil, äta delar av hennes kropp (så att hon blir en del av mig för alltid) och bevara hennes huvud i en plastpåse i frysen som en liten souvenir! Fan vad tanken är lockande! Sedan skulle jag vilja filma hela akten och bevara scenariot på band. Det skulle vara något!
Hursomhelst, har inte begått något sådant brott än. Det är inget brott att ha fantasier, och den så kallade lagen (som bara är skrivet i en jävla bok som medborgarna får samvetskval om de avviker ifrån) har därför inte rätt att göra ett skit. Haha.
Är en av dem som varit med de här kvällarna och undersökt etc.
Är en av dem som förmedlat uppgifter till polisen, och ska man döma av vad polisen sa så är de väldigt glada för våra tips och kommer att använda sig av dem i deras tidigare nedlagda utredning. Det lät på honom som att de verkligen arbetar stenhårt nu, tack vare våra uppgifter.
I övrigt kan jag även meddela att Göteborgs-Tidningen förmodligen förbereder en större artikel om hela den här grejen. En reporter har varit i kontakt med mig och en annan här på FB.
Hoppas verkligen att vårat arbete leder till något. Om den misstänkte skulle vara GM, och dömas till exempelvis böter lär han åtminstone inte kunna fortsätta med dessa brutala dåd, utan att bli misstänkt igen. Inte i Lerum i alla fall..
Hoppas så klart att GM döms till mer än några dagslöner!
Tackar för ert hårda jobb! Lägg gärna upp en länk till artikeln när den kommer ut, skulle väldigt gärna vilja läsa den...
Och hoppas DU läser det här, ******, trots att du inte är inloggad. Hoppas du lider, hoppas du inser att din familj lider, hoppas du inser att du är inget annat än en börda för precis alla. Det är ganska lätt att ta sitt liv, tänk på det.
Ja, jag har katt.
För ett fegt kräk är det absolut inte lätt att ta sitt liv! Då är de förmodligen lättare för kräket att ta någon annans liv!
Fyfan, det där med plastpåsen i brevet kände man ju igen... Eller är det kutym bland kattplågare att ta dem i påsar? Seriös fråga alltså.
De använder sig väl av bärmedel som tar så lite plats som möjligt.
En plastpåse kan man ha i jackfickan innan gärningen begås - en väska av nått slag är ju lite mer iögonfallande.
Ingen som börjar tänka på dom där ukrainska ungarna som döda runt 20 pers ?
Fanns nån video om dom när dom slog ihjäl ett fyllo, stog att dom börja på katter sen gavs sig på människor, tex så skar dom ut ett foste rur en gravid kvinna :S
Jag har påpekat sambandet flera gånger. Den misstänkte har även kommenterat just de ukrainska ungdomarnas metoder, han tyckte ungefär att de var lite slarviga och inte visste riktigt hur man egentligen skulle göra.
Tackar för ert hårda jobb! Lägg gärna upp en länk till artikeln när den kommer ut, skulle väldigt gärna vilja läsa den...
Det ska jag!
Kan även meddela att jag faktiskt är på ett annat spår som skulle kunna visa en stark koppling. Om jag lyckas med det så meddelar jag självklart alla här!