2009-08-17, 16:05
Medlem
FritzDaCats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SUPERHITLER
Det finns mer sådant, MYCKET mer.
Jag vet.
Just nu finns det väl ingenting som talar emot att B/J är den vi söker.
Citera
2009-08-17, 16:07
Medlem
online_alwayss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FritzDaCat
Jag vet.
Just nu finns det väl ingenting som talar emot att B/J är den vi söker.

kul för honom att han fick gråta ut i Expressen först :P
tydligen massa folk som redan skickar hatbrev hem till honom...
Citera
2009-08-17, 16:09
Medlem
Tycker att det ni gör är beundransvärt. Otroligt vilka detektiver det finns på Fb. Människor som han ska få sitt straff och inte springa lösa i samhället och förpesta livet för andra!!!!
Citera
2009-08-17, 16:13
Medlem
Gidellas avatar
Någon som är bra på polissnack? Vad kan tänkas menas med kritiskt skede? Är dem nära att gripa nån för djurmorden, eller har dem bara alla dessa "intressanta" individer under uppsikt?
Citera
2009-08-17, 16:16
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gidella
Någon som är bra på polissnack? Vad kan tänkas menas med kritiskt skede? Är dem nära att gripa nån för djurmorden, eller har dem bara alla dessa "intressanta" individer under uppsikt?

Jag skulle gissa på att det innebär att de just nu håller på att bearbeta tipsen, och att ett genombrott i utredningen är nära.
Citera
2009-08-17, 16:16
Medlem
Om polisen behöver provocera honom kan de hävda att Tom Cruise faktiskt är 172 och inte 170 cm lång. Och verkligen inte 171 cm.
Citera
2009-08-17, 16:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av [Strange Days]

Men hur som helst så har du rätt; de ligger nog i och jobbar på som satan för att komma ikapp nu.

Man får ju hoppas att dom gör det.
Citera
2009-08-17, 16:23
Bannlyst
man bör nästan skriva ut allt som finns på personen och skicka till polisen o media med tanke på att, helt utan belägg, polisen vill läsa i fysisk form än att scrolla i oändlighet
Citera
2009-08-17, 16:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SteveUrkel
man bör nästan skriva ut allt som finns på personen och skicka till polisen o media med tanke på att, helt utan belägg, polisen vill läsa i fysisk form än att scrolla i oändlighet

Vi hade ju två pers från forumet som tog sig till polisen personligen, med bevis i hand antar jag.
Citera
2009-08-17, 16:37
Bannlyst
Citat:
Det kallas karma. Han åker dit för skiten förr eller senare. Händer alla.

nej det kallas det inte alls för. karma påverkar ditt NÄSTA liv
Citera
2009-08-17, 16:37
Bannlyst
Citat:
Visste inte att det var nån tant som var ute på vift.

Jo, i nån av de stängda trådarna så länkades det till en artikel om en tant som försvunnit i Floda, med antydan om att GM kanske redan har satt sina drömmar/planer i verket

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=765&a=508188
Citera
2009-08-17, 16:39
Bannlyst
Citat:
Det kallas karma. Han åker dit för skiten förr eller senare. Händer alla.

Ondskan är aldrig lika intelligent som godheten, därför vinner alltid de goda tillsist. Eller med andra ord: kärleken är en mycket starkare kraft än hatet.

Citat:
Ursprungligen postat av intran
nu kan man nog vara rätt säker på att det är samma person.
har man följt tråden så är det svårt att utesluta annat.

han är säkert intelligent på ett rent IQ-mässigt plan. Men då hans ambitioner var att vara en seriemördare, så är det jävligt pinsamt att åka fast efter att man outat sig själv på sitt youtube-konto.

Citat:
Ja, efter att ha läst brevet så är jag definitivt böjd att hålla med om det.

Att han går ut med information som kan röja hans identitet tycker jag tyder på att han är oerfaren.
Kanske han till och med i någon sorts mening ville bli upptäckt?

Även de största seriemördaren har åkt fast på klantigheter. T ex Dennis BTK Rader som skickade en diskett till polisen! Polisen lyckades sedan återställa en raderad filen på disketten, i den filen fanns seriemördarens namn!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in