Personen som MrRobot nämner (vars åsikt han ville ha i denna tragiska historia) tror jag inte är någon annan än vår "käre" Joel. Jag vet att många kommer att hävda att så inte är fallet, men det finns alldeles för många likheter än skillnader mellan dessa två äckel.

Jag kallar honom "insider" eftersom man inte får säga rätt ut vem man syftar på. "Insider" har
EXAKT samma syn på djur som Joel,
EXAKT samma favoritseriemördare etc etc....för övrigt exakt de seriemördare som Joel hade uppsatta på sin vägg.
Jag är medveten om att de förekommer i en tråd samtidigt (
men då endast med
ett inlägg av "insider"). Men hallå! Hur lätt är det inte att vara inloggad på två konton samtidigt och låta de chatta med varandra, för att försöka
förvilla omgivningen och få dem att tro att de är två helt olika individer. "insider" avslöjar också i en tråd exakt samma ålder som Joel och liknande bakgrund. "Insiders" fysiska beskrivning av sig själv skiljer sig dock ifrån Joels (rätt markant), men det tror jag också bara är ett sätt att få oss att tro att Joel och "insider" är två olika individer. Inte minst då en person i samma tråd som "insider", "benämner" honom med Bernardo123, som är Joels uppmärksammade ID i den härvan. "Insider" har dessutom inte varit aktiv här på FB sedan i höstas (om man kollar inläggen)...så ett tag förekom de båda samtidigt på FB, men konfererade aldrig med varandra (förutom
ett inlägg av "insider")...och senare lät Joel "insider-kontot" "vila" och han använde mer frekvent endast Bernardo123. Dessutom...med tanke på att de två har just exakt samma syn på djur o.d. så borde de två har lyft varandra till skyarna och "närt" sig på varandra.... vad den andra sagt och gjort...men de har de inte!
Avgör själva....detta är i alla fall min teori!