2009-08-22, 22:50
Bannlyst
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5677534.ab

Inte så mycket nytt i den artikeln men var ute idag.

bratten: det ska tydligen finnas ett annat konto här som skulle kunna kopplas till joel där det du skrev framkom rätt ingående och tydligt.
Citera
2009-08-22, 23:03
Medlem
wishyouwereheres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aslana
Jag antar att han pratar om lösspringande hundar som kommer fram till en. Men visst, det är ju ingen anledning att döda hunden, det är ju knappast hundens fel. Snarare ägarens.

aa, döda ägaren då!!
nä seriöst, djurvänner som vill döda människor e lika galna som joel snubben.

killen e psykiskt felriggad. men vi kan ju inte gå runt och ta dö på folk som fått konstiga nervbanor. kan ju inte va helt kul att va så vriden i valnöten, hoppas han får bra psyk kärring o många sprutor som håller honom lugn o skön. kanske kunde räcka med en rök för att killen skulle coola ner sig
Citera
2009-08-22, 23:05
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ganglere2
Empati för brottslingar? De som sitter i fängelse har gjort något för att hamna där.
Om du med "terroriserar" menar djur som springer fram till dig så är det djurägarens fel, inte djurets.

Du är verkligen hemskt utsatt om du "terroriseras" av djur som möter dig. Stackars dig! Jag hyser stort medlidande med dig. Jag har mycket "empati" över för dig! Din stackare.

Jag känner stor empati för er också. Det är verkligen ett världsproblem att någon tog död på några herrelösa katter i Lerum. Ni har aldrig funderat på att hålla era djur hemma eller i koppel?
Citera
2009-08-22, 23:09
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GostaBerling
Jag känner stor empati för er också. Det är verkligen ett världsproblem att någon tog död på några herrelösa katter i Lerum. Ni har aldrig funderat på att hålla era djur hemma eller i koppel?

Men nu är det väl inte herrelösa katter det handlar om?
Hela ditt resonemang är allt annat än vattentätt.
Citera
2009-08-22, 23:10
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Men nu är det väl inte herrelösa katter det handlar om?
Hela ditt resonemang är allt annat än vattentätt.

Var djuren hemma när dom dräptes?
Citera
2009-08-22, 23:12
Medlem
rotten_88s avatar
Citat:

Du tror väl inte på allvar att alla katter som inte är innekatter saknar huse/matte?
Citera
2009-08-22, 23:16
Medlem
Citat:
08 det ante mig pfft!!
Citera
2009-08-22, 23:16
Bannlyst
kollade bernardos profil, inte varit inloggad sen han skulle visa sin oskuld den 16:e ...borde inte polis varit inne på hans profil vid det här laget med tanke på ev. intressanta PM osv?
Citera
2009-08-22, 23:22
Medlem
GostaBerlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotten_88
Du tror väl inte på allvar att alla katter som inte är innekatter saknar huse/matte?

Vad gör dom hos mig då? Det är inte min jävla katt...

Ska ni ha rovdjur hemma så ha dom hemma. jag vill inte ha rovdjur i närheten av mig.
Citera
2009-08-22, 23:25
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SteveUrkel
kollade bernardos profil, inte varit inloggad sen han skulle visa sin oskuld den 16:e ...borde inte polis varit inne på hans profil vid det här laget med tanke på ev. intressanta PM osv?

Det lär nog inte ske.
Citera
2009-08-22, 23:26
Medlem
bratten88s avatar
Är det många här på forumet som umgåtts med den skyldige,har du/ni isåfall sett några sjuka/konstiga/destruktiva tendenser hos honom eller har allt verkat normalt?

Undrar bara av ren nyfikenhet
Citera
2009-08-22, 23:28
Medlem
Citat:
Mina katter är innekatter och hunden går absolut inte ur själv, så vad är din poäng?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in