• 1
  • 2
2009-08-16, 15:53
Medlem
Hej allihop. Min situation: jag är en sexuellt undergiven kille på 35 år, som under en längre tid har letat på nätet efter en dominant tjej att dejta. Mest har jag varit på darkside, men har även letat på lite andra ställen. Men det visade sig vara svårare än jag trodde. Mest tror jag det beror på att det helt enkelt finns för få dominanta tjejer, och för många undergivna killar. Detta verkar vara en vedertagen sanning inom bdsm-kretsar, och för oss ug-killar är det förstås ett stort problem att ha statistiken mot sig.

Så nu har jag kommit till insikten att det är lönlöst att fortsätta leta, det är slöseri med tid som inte leder till något. Alltså är det dags att ge upp. Jag vill lägga min tid och energi på något mera meningsfullt än ett sökande som aldrig ger resultat.

Men nu till pudelns kärna: hur bär man sig egentligen åt för att ge upp? Sin sexuella läggning och sin längtan efter en partner kan man ju inte bara trolla bort. Jag har grubblat en hel del på detta, men kan inte komma på någon vettig lösning. Den enda idé jag har haft är att via medicin sänka sin sexdrift, men det verkar för riskabelt med tanke på biverkningar mm, och det löser ju inte heller problemet att man saknar en flickvän rent känslomässigt.

Så nu skriver jag här för att få råd från andra i en liknande situation. Det vill säga ni som, av en eller annan anledning, har gett upp sökandet efter en partner. Vad har ni för strategier för att klara av vardagen utan att ständigt längta efter någon? Hur handskas ni med frustrationen, både den fysiska och den mentala?
Och ni som tänker skriva att "det är väl bara att dra en handtralla om dagen": det är ingen optimal lösning, eftersom det (åtminstone för mig) är så starkt förknippat med fantasier och längtan, att det ibland snarare förstärker frustrationen och ensamheten, åtminstone mentalt.

Ska man satsa på celibat? Eller försöka förtränga sin läggning, och satsa på vaniljliv? Eller vad?
Jag vet att det finns fler som är eller har varit i min situation, så jag hoppas på många intelligenta svar
Citera
2009-08-16, 16:05
Medlem
stilltons avatar
din bästa chans är nog att träffa en "vanlig" flicka som du kan uppfostra till dominant. I värsta fall får ni väl turas om att vara dominant för att tillfredsställa varandras behov.
Citera
2009-08-16, 16:09
Medlem
pump-action.s avatar
Som sagt, det finns väldigt få dominanta tjejer, om några naturligt dominanta alls. Du har större chans att vinna toppvinsten på lotto än att hitta en äkta dominant brud.
Citera
2009-08-16, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stillton
din bästa chans är nog att träffa en "vanlig" flicka som du kan uppfostra till dominant. I värsta fall får ni väl turas om att vara dominant för att tillfredsställa varandras behov.

Tror faktiskt inte det går att "uppfostra" någon på det sättet - antingen finns läggningen där, eller så finns den inte.
Citera
2009-08-16, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pump-action.
Som sagt, det finns väldigt få dominanta tjejer, om några naturligt dominanta alls. Du har större chans att vinna toppvinsten på lotto än att hitta en äkta dominant brud.

Precis min poäng, även om jag nog tror att lottovinsten trots allt är lite svårare att fixa

Men frågan är hur man handskas med problemet?
Citera
2009-08-17, 15:03
Medlem
på bodycontact, knullkontakt, sexannons.se, knullsiten.com finns det en hel del (i mina ögon) sjuka människor. O mitt i smeten finns det en hel del dominanta tjejer.

Hoppas du finner nån!
Citera
2009-08-17, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrAverage
Tror faktiskt inte det går att "uppfostra" någon på det sättet - antingen finns läggningen där, eller så finns den inte.

OK, hur är du i övrigt då? Tror att det är svårt att hitta någon som är "rätt" med bara livsstilsglasögonen på sig - vad har du att erbjuda? Och lägger du dig på knä för varenda tjej som är villig att dominera dig, eller har du krav i övrigt? Tror detta är viktigt för att ljuv musik skall kunna uppstå.
Tror ärligt talat inte det är så kul att bara vara slav och inte ha det andra, och motsvarande gäller för tjejerna.

Sätt dig ner och fundera - vad vill du ha? (frånsett pisk för det har vi fattat nu)
Och: vad har du att erbjuda? (frånsett fotmassage och att krypa)
Ge inte upp, men sälj dig inte bara sas till "livsstilen". Kanske finns det en och annan vaniljtjej som inte alls skulle ha något emot att sitta på tronen med rätt kille, som en lek i tillit och kärlek? Jag tror på under, ge inte upp!
Citera
2009-08-17, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av damob
på bodycontact, knullkontakt, sexannons.se, knullsiten.com finns det en hel del (i mina ögon) sjuka människor. O mitt i smeten finns det en hel del dominanta tjejer.

Hoppas du finner nån!

Har kollat där, det är ju ca 99% män där... dessutom har jag redan gett upp hoppet om att hitta nån, tråden handlar om hur man hanterar det...
Citera
2009-08-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
OK, hur är du i övrigt då? Tror att det är svårt att hitta någon som är "rätt" med bara livsstilsglasögonen på sig - vad har du att erbjuda? Och lägger du dig på knä för varenda tjej som är villig att dominera dig, eller har du krav i övrigt? Tror detta är viktigt för att ljuv musik skall kunna uppstå.
Tror ärligt talat inte det är så kul att bara vara slav och inte ha det andra, och motsvarande gäller för tjejerna.

Sätt dig ner och fundera - vad vill du ha? (frånsett pisk för det har vi fattat nu)
Och: vad har du att erbjuda? (frånsett fotmassage och att krypa)
Ge inte upp, men sälj dig inte bara sas till "livsstilen". Kanske finns det en och annan vaniljtjej som inte alls skulle ha något emot att sitta på tronen med rätt kille, som en lek i tillit och kärlek? Jag tror på under, ge inte upp!

Är rätt normal i övrigt, och det jag sökte var inte bara första bästa dom-tjej, utan nån som personkemin funkar med osv.

Men jag har som sagt redan gett upp, och vill nu ha tips på hur man hanterar den situationen.
Citera
2009-08-17, 23:20
Medlem
Bahamut_Raydeats avatar
Kan komma med några få hopp iaf. Jag är också ug men så som du beskriver din situation är jag inte ens i närheten av, vet väl av bristen av dommes. Jag vet en tjej som plötsligt insåg att hon var dominant då jag tidigare minns ville hon motsatsen, men hon kan fortfarande vara ug lite emellanåt, hon är i övrigt väldigt bestämd och dominant som person, jag vet att det inte betyder att hon behöver vara dominant i tortyrgrottan (men det är hon ju). Nåväl, ett av flera sjutaliga exempel på en individs sexualitet, som ändå ligger så pass djupt i en människa så det knappt går att urskilja. Därav påminnas om hur unik varje individ är, för det måste också vara tufft för världens prydaste, sötaste, omtänksammaste tjej som under hela livet präglats av tjejiga ideal att inse att hon faktiskt gillar att utöva makt och lidelse, så en det finns säkerligen en del som inte klivit ur garderoben och dom behöver mycket för att så ska ske.

Aldrig har jag stött på någon ordentigt rå och brutal (kvävas, nålar, toalett och allt vad tortyr heter) känns inte så förtjusande för mig, ännu. Jag har väl max hittat tre st IRL/nätet som velat pissa eller fisa på mig.

Ger du ändå upp är det enda att vara så öppensinnad du kan för dig själv och se om det finns något annat.
Jag har själv märkt av att jag har lite diffusa dominanta drag också, vilket utveckling det tar vet jag då inte men det kan ju gå åt vilket håll som helst, men precis som henne fanns det ett vilddjur som behövde väckas, skulle samma ske för dig har ju en hel värld öppnats.

förresten har jag själv hittills lyckats bäst med hundmänniskor, då extrema sånna
Senast redigerad av Bahamut_Raydeat 2009-08-17 kl. 23:26.
Citera
2009-08-18, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrAverage
Men jag har som sagt redan gett upp, och vill nu ha tips på hur man hanterar den situationen.

Ja, då är det bara in i vaniljkvarnen som gäller. Leva på fantasier, smyga med ditt intresse, läsa noveller på nätet, smygrunka.... fy fan så sorgligt!!!!
Och så jävla elakt mot ev. ovetande partner.

Celibat är ett annat alternativ.
Senast redigerad av kloakdykare 2009-08-18 kl. 10:56.
Citera
2009-08-18, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bahamut_Raydeat
förresten har jag själv hittills lyckats bäst med hundmänniskor, då extrema sånna

Eh.. sådana som vill vara hund eller har hund? Hur har man hund extremt?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in