2009-08-16, 16:24
Medlem
helt sjukt du måste fan va ett troll om du inte är vafan tänk när folk ser er gå runt med era barn då lär dom ju fan tro att de är dina små syskon å din man din farsa eller nått fyfan eran kultur är ju helt sjuk fan värre än apor
2009-08-16, 16:25
Medlem
trickydicks avatar
Jag hoppas du blir lycklig med din farbror. Tänk på familjens heder. Den måste alltid gå först. Att din farbror är 51 år är bara en fördel.

Fast skulle du inte hellre vilja bli ihop med en 20 årig svennekille?
2009-08-16, 16:25
Bannlyst
lol

Sluta skriva '' Rasse '' till oss i denna diskussion. Det ändrar uppfattningen om dig, Tror du folk vill svara på det här då? :/
2009-08-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enyan
Men okej JAG HITTADE PÅ ALLT BARA FÖR ATT SE HUR NI SVENSKAR TÄNKER DET FINNS FAKTISKT EN KURDISK FAMILJ I MIN BY SOM GJORDE SÅ.
HEJDÅ.
men ja nu beöhver du inte försöka bortförklara att du ska gifta dig med din farbror
2009-08-16, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av diej
men ja nu beöhver du inte försöka bortförklara att du ska gifta dig med din farbror

nej jag ska faktiskt inte göra det, ville bara se hur svenskar ser på sånt. Personligen tycker jag inte att det är nåt fel om någon är tex 20 och den andra 45.

Orkar inte skriva i denna tråd nu den e tråkig. hejdå
2009-08-16, 16:31
Medlem
walkaboutss avatar
Citat:
men man måste inte vara omodern för det det kallas olika kulturer jävla rasse!

Haha snälla. Är jag en rasse för att jag tycker att det är dumt att tömma djur på blod INNAN man dödar dom? Det är förfan djurplågeri. En rasist tycker att det finns olika raser och att vissa av dom är mer värda än andra. Säg mig, när sa jag att jag tyckte detta?

Bara för att du inte är svensk så kan du inte kalla alla rasister direkt dom inte tycker som dig, eller hur?
2009-08-16, 16:31
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Calico Jack
Troll!

+1
2009-08-16, 16:32
Bannlyst
Nu förstår man varför den kurdiska genpoolen är så begränsad. Kusingifte, en myckenhet av våld mot sina egna och mot andra. Tänker på alla dessa kurdtjejer som tvingats resa hem till Långtbortistan för att där bli pepprade med kulor av sina slätingar därför att dom inte följt släktens hederskodex.
2009-08-16, 16:33
Medlem
stilltons avatar
Citat:
nej jag ska faktiskt inte göra det, ville bara se hur svenskar ser på sånt. Personligen tycker jag inte att det är nåt fel om någon är tex 20 och den andra 45.

Orkar inte skriva i denna tråd nu den e tråkig. hejdå
oj, du tror inte du kunde försöka räkna ut det INNAN du startade en fjantig trolltråd?
2009-08-16, 16:33
Medlem
Det var roligt när jag började läsa här i tråden......sen kom jag på att du trollar
2009-08-16, 16:36
Medlem
Citat:
Hej, jag är en kurdisk tjej på 18år . Jag har aldrig tidigare skrivit på flashback så det här är mitt första inlägg så jag vet inte vilka nårmer som gäller . Ha förståelser isåfall . Jag har märkt att det finns många rasister här som tycker illa om bland annat kurder och muslimer . Jag tycker att ni borde öppna era ögon så kommer ni märka att det finns många bra muslimer och dessutom så finns det många svenskar som dricker ofta och bråkar.

Hursomhelst, här är min situation:

Jag är bara 18år gammal och precis när min skolgång ska börja på riktig så har min pappa gift bort mig . Jag känner självklart att jag är för ung men går jag mot det så kan jag riskera att "förlora min heder"(vilket jag inte vill riskera) Jag är väldigt mån och stolt över min kultur och arv med tycker att det finns monga fundamentala muslimer och kurder . Jag tar avstånd från dom . Jag är en modern muslim och modern kurd !
Det värsta ur era ögon är att det är att den jag ska gifta mig med är min farbror och han är 51 år gammal!!! Jag tycker och har alltid tyckt att han är snäll men inte på ett kärleksfullt sätt .

Jag vet att jag inte kan göra något åt saken och jag år inte förhoppning kring det men jag vill bara veta vad ni tycker . snälla inget rasist snack jag vill ha en säriös diskusktion även med kurdiska tjejer om ni finns här på flashback.com

Och kom ihåg , det finns väldigt bra muslimer och kurder också .

troll!!!!!!!!!!!!!!!!

din äckliga turkhora om du hade skrivit kusin eller släkting så kanske hade några trott dig men vem fan gifter sig me sin FARBROR!!!
2009-08-16, 16:39
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av same.9
troll!!!!!!!!!!!!!!!!

din äckliga turkhora om du hade skrivit kusin eller släkting så kanske hade några trott dig men vem fan gifter sig me sin FARBROR!!!

ja det är så äckligt hade helre skurit dasen av mig än gift mig med en av min brors döttrar fy fan vad sick!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in