Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Ja, men tyvär spelar estern ingen större roll i trens fall. Jag orkar inte kolla nu, men googlar du på trenbolone detection time, så hittar du garanterat några siffror.
Jag vet inte varför tren har en såpass lång halveringstid, men en gissning är att det är massa metaboliter som stannar kvar i kroppen under en lång period.
Förövrigt tycker jag det är lite underligt att skriva:
när det sedan visar sig att du egentligen inte har någon större koll. Vet man med sig är det väl smartast att inte låta dödssäker på sin sak.
Det är inget illa menat eller något personligt. Det är bara det att det finns så många myter redan, så det känns onödigt att skapa fler.
föreslår att du googlar detsamma 5 månader får jag fram på tren e vännen min

angående om jag har koll på vad jag sysslar med kan jag informera dig att som jag skrev skulle jag kolla upp det mer då jag ej va säker på ditt svar då det ärligt talat lätt så jävla ologiskt . hittade en liknande tråd där aladin skrivit att han menade att det som stod i FaQ va kopierat rakt av från en gammal sida .
andledningen till att jag är kritiskt är ju ganska självklar då jag måste va ren innom en viss tid ,,, begriper du inte det ?
sen humm hur menar du att trenbolonet inte styrs av estern det är bundet till ? har du en källa på ditt påstående? är väll trotts det som är grejen med just en ester.
den som är på djuppast vatten är trotts allt du om det nu visar sig att min osäkerhet är befogad, då är det helt plötsligt du som står och lägger ut felaktig information och en massa torskar på att du ger mig fel info
att jag va källkritisk mot dig behöver du inte ta så hårt på. det handlar ju trotts allt om att jag är illa ute om du har fel , no hard fellings