Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2009-08-16, 13:16
Medlem
Skulle behöva hjälp med en FEEEEETEKUR som försvinner från systemet snabbt.

tidigare kurer (tappat räkningen främst pga att allt blev en ända stor kur till slut dvs ingen större brist på saker... kommer få ta konsekvenser utav det med )

kurat i 4,5år.

vikt 100+

längd 180+++

Mål med kuren att "komma tillbaks"

Tänkt kur

v1-8 tren a 200mg/eod
v1-8 testo propinate 150mg/eod
1-12 proviron 50mg/ed
1-6 oral turabol 80mg ed
1-6 anavar 80mg/ed
8-12 avrundning på T suspention 100mg/ed
igf-1 lr3 50mcg/ed samt peg-mgf 0,25g/e3d

vad hade ni ändrat alt lagt till tagit bort...
Citera
2009-08-16, 14:47
Medlem
Jullsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rawdeal
Skulle behöva hjälp med en FEEEEETEKUR som försvinner från systemet snabbt.

tidigare kurer (tappat räkningen främst pga att allt blev en ända stor kur till slut dvs ingen större brist på saker... kommer få ta konsekvenser utav det med )

kurat i 4,5år.

vikt 100+

längd 180+++

Mål med kuren att "komma tillbaks"

Tänkt kur

v1-8 tren a 200mg/eod
v1-8 testo propinate 150mg/eod
1-12 proviron 50mg/ed
1-6 oral turabol 80mg ed
1-6 anavar 80mg/ed
8-12 avrundning på T suspention 100mg/ed
igf-1 lr3 50mcg/ed samt peg-mgf 0,25g/e3d

vad hade ni ändrat alt lagt till tagit bort...

tycker det ser bra ut som fasen men personligen skulle jag bytt OT och anavaret till dboll och winnar 50mg st tycker den combon är överdrivet grym med bra styrka och vikt! lägg till hcg också v 4-6 och 10-12.
msm lr nått för lederna också kanske samt för levern...

mvh
Citera
2009-08-16, 16:22
Medlem
bergelins avatar
Om det är kort spårtid du är ute efter, så är tren a inte speciellt lämpligt. Spårtiden på det är runt 5 månader.
Citera
2009-08-16, 16:23
Medlem
roppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bergelin
Om det är kort spårtid du är ute efter, så är tren a inte speciellt lämpligt. Spårtiden på det är runt 5 månader.
Fyra-fem veckor säger spårtids-FAQ här på FB. Tänker du på tren A?

EDIT: My bad, fick för mig att han skrivit Tren E i sitt kurförslag.
Citera
2009-08-16, 16:26
Medlem
bergelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roppan
Fyra-fem veckor säger spårtids-FAQ här på FB. Tänker du på tren A?

EDIT: My bad, fick för mig att han skrivit Tren E i sitt kurförslag.
Nä, han skrev tren a och det var också det jag svarade på. 4-5 månaders spårtid.
Citera
2009-08-16, 16:52
Medlem
Citat:
4-5 veckor är det på tren a .
Citera
2009-08-16, 17:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullson
tycker det ser bra ut som fasen men personligen skulle jag bytt OT och anavaret till dboll och winnar 50mg st tycker den combon är överdrivet grym med bra styrka och vikt! lägg till hcg också v 4-6 och 10-12.
msm lr nått för lederna också kanske samt för levern...

mvh
Nja anavaret stannar definitivt kvar . Ot är nog de jag kommer att ta bort men det är pga ekonomi isf.
Citera
2009-08-16, 17:38
Medlem
bergelins avatar
Citat:
4-5 veckor är det på tren a .
Nej, det är den inte alls. Det är sådan här felinformation som kan innebära allvarliga konsekvenser för folk.
Citera
2009-08-16, 18:19
Medlem
Citat:
Nej, det är den inte alls. Det är sådan här felinformation som kan innebära allvarliga konsekvenser för folk.

oki får spåna i det lite,
Men ser verkligen inget fel i att byta mot tren E.

men rent logiskt så borde ju estern påverka spårtiden och då blir logiken att Tren a är kortast...
lär få dunderkonsekvenser annars för mig

är det tren e som är kortast kommer jag iaf ligga på ca 400mg/EW
Citera
2009-08-16, 18:23
Medlem
bergelins avatar
Citat:
oki får spåna i det lite,
Men ser verkligen inget fel i att byta mot tren E.

men rent logiskt så borde ju estern påverka spårtiden och då blir logiken att Tren a är kortast...
lär få dunderkonsekvenser annars för mig

är det tren e som är kortast kommer jag iaf ligga på ca 400mg/EW
Ja, men tyvär spelar estern ingen större roll i trens fall. Jag orkar inte kolla nu, men googlar du på trenbolone detection time, så hittar du garanterat några siffror.
Jag vet inte varför tren har en såpass lång halveringstid, men en gissning är att det är massa metaboliter som stannar kvar i kroppen under en lång period.

Förövrigt tycker jag det är lite underligt att skriva:
Citat:
4-5 veckor är det på tren a.
när det sedan visar sig att du egentligen inte har någon större koll. Vet man med sig är det väl smartast att inte låta dödssäker på sin sak.
Det är inget illa menat eller något personligt. Det är bara det att det finns så många myter redan, så det känns onödigt att skapa fler.
Senast redigerad av bergelin 2009-08-16 kl. 18:25.
Citera
2009-08-16, 18:41
Medlem
Citat:
Ja, men tyvär spelar estern ingen större roll i trens fall. Jag orkar inte kolla nu, men googlar du på trenbolone detection time, så hittar du garanterat några siffror.
Jag vet inte varför tren har en såpass lång halveringstid, men en gissning är att det är massa metaboliter som stannar kvar i kroppen under en lång period.

Förövrigt tycker jag det är lite underligt att skriva:

när det sedan visar sig att du egentligen inte har någon större koll. Vet man med sig är det väl smartast att inte låta dödssäker på sin sak.
Det är inget illa menat eller något personligt. Det är bara det att det finns så många myter redan, så det känns onödigt att skapa fler.

föreslår att du googlar detsamma 5 månader får jag fram på tren e vännen min angående om jag har koll på vad jag sysslar med kan jag informera dig att som jag skrev skulle jag kolla upp det mer då jag ej va säker på ditt svar då det ärligt talat lätt så jävla ologiskt . hittade en liknande tråd där aladin skrivit att han menade att det som stod i FaQ va kopierat rakt av från en gammal sida .

andledningen till att jag är kritiskt är ju ganska självklar då jag måste va ren innom en viss tid ,,, begriper du inte det ?

sen humm hur menar du att trenbolonet inte styrs av estern det är bundet till ? har du en källa på ditt påstående? är väll trotts det som är grejen med just en ester.

den som är på djuppast vatten är trotts allt du om det nu visar sig att min osäkerhet är befogad, då är det helt plötsligt du som står och lägger ut felaktig information och en massa torskar på att du ger mig fel info
att jag va källkritisk mot dig behöver du inte ta så hårt på. det handlar ju trotts allt om att jag är illa ute om du har fel , no hard fellings
Senast redigerad av Rawdeal 2009-08-16 kl. 18:57.
Citera
2009-08-16, 18:50
Medlem
bergelins avatar
Citat:
andledningen till att jag är kritiskt är ju ganska självklar då jag måste va ren innom en viss tid ,,, begriper du inte det ?
Haha, vad jag inte begriper är hur det kan vara relevant vad tren a verkligen har för spårtid, för att just du behöver vara ren inom en viss tidsperiod.
Vad jag menade från början var att du skrev ett felaktigt påstående som en absolut sanning. Men struntsamma, det är inte viktigt. Inget att pladdra om!

Angående att tren inte skulle påverkas av estern har du missförstått mig. Vad jag skrev var att spårtiden på tren inte påverkas speciellt mycket beroende på vilken ester det gäller. Min hypotes är att man i testet letar efter metaboliter och att estern därför inte avgör spårtiden i den mängd den gör med tex testosteron.

Edit: jag googlade precis och enligt steroid.com och deras steroidprofiler är spårtiden fem (5) månader på både ena och ace.
Att det inte rör sig om några få veckors spårtid på ace, vilket hävdades tidigare i tråden, vet jag dock med säkerhet.
Senast redigerad av bergelin 2009-08-16 kl. 18:56.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in