ja sälv försökte man vara så flitid som möjligt
- splojtans m90p fick den inplastad
- m90c har dock rivit ut den från förpackningen kunde inte hålla mig

- gasmask
- nästan full låda med lightsticks
- en karta guldburk (köttfärsås)
- ca 15 st frukost-lunch-middag remsor med norge käk
- en extra basker
- massa flaskor med motorolja bromsvätska och annat bilen kunde behöva! (en annan på plutonen for och slangade diesel från sin egen lastbil på i19/p5 varje helg)
- den jävligt snygga blåa tränings mössan
- lite olika gradbeteckningar till kragen
- den lilla gröna väskan, kommer fan inte på vad den heter
- värnplikts legget så man har kvar sin fina förmåner

en jävla massa m90skjortor, strumpor, stålgrå, långkallingar, kallingar och allt annat man kunde får tag på tvättbytet
dock så åkte jag dit när jag försökte sno ett par vinterkängor

snodde dom från en på samma logement, en jävla rövslickare var han och förtjänade det helt enkelt ! hur som helst så blev det skåpvisitation och dom hittade dom i mitt skåp ! så det blev att traska in hos majoren, men lyckades lura dumjävlen med att jag måste ha råkat stoppa in killens skor också i mitt skåp från när vi kom hem från fält och skulle packa in allt i skåpen

så man slank undan en anmälan !
En annan polare som gjorde lumpen samtidigt som mig på i19 körde "mat lastbilen" blir ju alltid över en massa råvaror efter fältveckor som makaroner chocklad mm så killen drog hem med skiten och lastade in allt i lägenheten samtidigt som hans kapten som bor på samma område kom traskandes med hunden

höll på garva ihjäl mig när han berättade dagen efter, förövrigt så bor han i boden hehe
Fennicum hehe yepp den finns kvar den var/är så pass populär så dom har med något liknande om inte äckligare i dom nya torrfoders förpackningarna (norge käk)