Citat:
Ursprungligen postat av _Fiskarn
det är det jag har förklarat hela tiden att den blir seg om du kör en massa program, såvidare att det är nödvändigt att ha igång så många program är det inte och det har jag inte påstått heller. men det du inte verkade vilja förstå i början och gav dig inte på punkten om att det är fullt möjligt att överbelasta telefonen med att ha mycket saker uppe.
men snälla det är inget jävla skräckexempel!
Jag har inte påstått något annat. Sluta gärna ljuga åtminstone.
Allt jag påstod var att exemplet soer tog upp, det som du "förklarade", är ett skräckexempel, därför att oftast funkar multitasking bra.
I Symbian, som soer tog upp tidigare, fungerar det till och med underbart.
Det är åtminstone tredje gången jag skriver det nu, men det verkar som du vägrar fatta.
Citat:
haha fattar du inte att det var riktat till dig ens haha
Du är inte så smart va? Du försökte spela intelligent, och nedvärdera mig med ett skönt Zappa-citat. Det gick sådär.
Citat:
och det ni inte alls verkar fatta är att jag endast "översatte" till Von0ben vad soer menade med sitt argument.
jag förstår vad soer menade men ser absolut ingen nakdel i att ha en multitask funktion på sin iphone eller någon annan mobil. läs för fan alla meddelanden från början till slut, istället för de sista så förstår ni kanske sammanhanget i det hela.
Jodå jag förstår precis, det är du som inte förstår. Jag föreslår att du följer ditt eget råd, och åtminstone gör ett tappert försök att förstå vad folk skriver.