• 1
  • 2
2009-08-15, 00:34
Medlem
Jag härleder nu de flesta av mina ryggproblem till att jag vaknar i skarven i min dubbelsäng varje morgon, och trots inköpt "skumgummi-T", ihopskruvade sängar, extra lakan nertryckt tillsammans med T't i skarven, samt spännremmar runt benen under sängen, och givetvis bäddmadrass ovanpå, är denna skarv som en lömsk liten magnet jag faller ner i VARJE natt.
Jag blir tokig.

Jag har en relativt ny säng (IKEA), och girig som jag var i affären dög inte 160 cm säng (utan skarv) utan jag skulle ha 180 cm säng (två sängar), vilket jag idag ångrar bittert.

Ge mig nu era bästa tips på att trolla bort denna skarv!
Citera
2009-08-15, 00:37
Medlem
Späks avatar
Du har verkligen provat nästan allt som jag hade kunnat tipsa om. Har själv provat allt du nämnt, förutom spännband kring benen (som inte borde göra någon nytta då man skruvat ihop bägge stommarna).

Har du provat att skaffa en flickvän och lägga henne i mitten? Det har funkat bra för mig tidigare!
Citera
2009-08-15, 00:41
Medlem
Har inget bra tips till dig, men jag är lika jäkla irriterad på den där skarven som du är fast av en annan orsak: när man har sex så åker ena knäet ner mellan madrasserna VARENDA JÄVLA GÅNG och det gör så förbannat ont efter ett tag. Det slår aldrig fel!!!
Citera
2009-08-15, 00:43
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GJJ
Har inget bra tips till dig, men jag är lika jäkla irriterad på den där skarven som du är fast av en annan orsak: när man har sex så åker ena knäet ner mellan madrasserna VARENDA JÄVLA GÅNG och det gör så förbannat ont efter ett tag. Det slår aldrig fel!!!

Stackare, mitt tips är att köpa en ny säng, eller att ha sex i soffan istället!
Citera
2009-08-15, 00:43
Medlem
elitsnubbens avatar
Finns bäddmadrasser som täcker båda madrasserna, om du nu inte har sån redan Bild: http://images.tradera.com/875/84417875_1.jpg
Citera
2009-08-15, 00:46
Medlem
Späks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elitsnubben
Finns bäddmadrasser som täcker båda madrasserna, om du nu inte har sån redan Bild: http://images.tradera.com/875/84417875_1.jpg

Skulle tippa på att TS redan har en sådan..
Citera
2009-08-15, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elitsnubben

Jodå! En sådan har jag självklart.
Citera
2009-08-15, 00:57
Medlem
Torskmannens avatar
Köp en till madrass och lägg ovanpå? Så djävulsk kan ju inte den där skarven vara...
Citera
2009-08-15, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Du har verkligen provat nästan allt som jag hade kunnat tipsa om. Har själv provat allt du nämnt, förutom spännband kring benen (som inte borde göra någon nytta då man skruvat ihop bägge stommarna).

Har du provat att skaffa en flickvän och lägga henne i mitten? Det har funkat bra för mig tidigare!

Flickvän i mitten är inget för mig som heterosexuell kvinna , men jag har testat med både killen samt dottern, och inget funkar. Jag ligger i skarven oavsett vem jag har bredvid mig.

Spännband gör väl inte så mycket nytta nej, men är man desperat så är man.
Det borde finnas bättre T, som går längre ut över madrasserna och som inte är så mjuka i mitten. Känns som att jag lika gärna hade kunnat vara utan mitt.
Har testat både från IKEA och från JYSK, finns det bättre?
Citera
2009-08-15, 01:03
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zeitar
Flickvän i mitten är inget för mig som heterosexuell kvinna , men jag har testat med både killen samt dottern, och inget funkar. Jag ligger i skarven oavsett vem jag har bredvid mig.

Spännband gör väl inte så mycket nytta nej, men är man desperat så är man.
Det borde finnas bättre T, som går längre ut över madrasserna och som inte är så mjuka i mitten. Känns som att jag lika gärna hade kunnat vara utan mitt.
Har testat både från IKEA och från JYSK, finns det bättre?

Pedofil ? Nej skämtåsido, testa en extra sådan där madrass.. fungerar det ej är du prinsessan på jävlar ärten
Citera
2009-08-15, 01:06
Medlem
Enitys avatar
Lägg en masonitskiva över skarven.
Citera
2009-08-15, 01:08
Medlem
skin666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enity
Lägg en masonitskiva över skarven.

Smart som fan, eller så sover du på golver helt enkelt..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in