2003-12-12, 15:17
Medlem
Säkre Sammys avatar
Måste börja med att be om ursäkt... Men jag söker efter en länk till ett IQ test som någon postade på detta eller ett annat forum jag varit på. Det var ett riktigt test det här och på samma sida fanns en massa tester för personlighet, karriär mm. Någon som kan skicka/posta länken här igen? Hittar den inte när jag söker så den kanske inte finns här
Citera
2003-12-16, 16:06
Medlem
Säkre Sammys avatar
Snälla någon hjälp mig!
Citera
2003-12-16, 16:30
Medlem
T.R.I.C.s avatar
sånt där tjafs finns ju i mängder på nätet, varför bry sig om iq test överhuvudtaget, eller har du ett brinnande intresse av att få veta
hur bra du är på att visualisera kubformer?
Citera
2003-12-16, 17:03
Medlem
Onds avatar
Har tyvärr inte länken, dock kan jag förstå varför man vill testa sin IQ: en del människor finner väl ett nöje i det, eller något =P
Citera
2003-12-16, 17:21
Medlem
agitators avatar
är inte säker om det är detta du menar, men det har postats här http://www.4degreez.com/misc/personality_disorder_test.mv
Citera
2003-12-17, 07:49
Medlem
Säkre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond
Har tyvärr inte länken, dock kan jag förstå varför man vill testa sin IQ: en del människor finner väl ett nöje i det, eller något =P

Det är inte till mig, en person jag känner lite vill testa det. Jag vill inte att han blir blåst av Mens(a) på stålarna. De tar tydligen 250 pix för testet! :mad:
Citera
2003-12-18, 19:55
Medlem
scratchys avatar
http://www.mensa.se

De har ett provtest, + länkar till andra tester. Provtestet var ju riktigt kul!
Citera
2003-12-18, 20:00
Avslutad
Det här är de bästa som räknar ut din exakta IQ, www.mensa.dk , det är som du ser på danska men man förstår. Klicka dig bara fram och gör testet!
Citera
2003-12-19, 13:49
Medlem
Bitmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WorldControl
Det här är de bästa som räknar ut din exakta IQ, www.mensa.dk , det är som du ser på danska men man förstår. Klicka dig bara fram och gör testet!

jag fick "124 Beregnet ved brug af spredningen 15"

är det bra eller dåligt? vad fick ni?
Citera
2003-12-19, 15:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bitmaster
jag fick "124 Beregnet ved brug af spredningen 15"

är det bra eller dåligt? vad fick ni?

Kolla på mätaren, 124 är bra. Medeln ligger på 100. Gränsen för att gå med i Mensa är 130.

Du kanske borde testa göra det riktiga testet?
Citera
2003-12-19, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WorldControl
hmm.. om man orkar göra hela testet och verkligen koncentrerar sig kanske.. jag fick 98, och jag tröttnade efter halva och klickade igenom mig resten.. men jag tror fortfarande inte att det finns något test som räknar ut din "exakta" IQ..
Citera
2003-12-19, 17:04
Medlem
Säkre Sammys avatar
Det brukar oftas vara en intervju, själv sitter jag på jobbet så jag måste hålla koll på korridoren samtidigt som jag gör testet... lite jobbigt... gick därför lite dåligt åxå.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in