2012-11-22, 22:56
Moderator
Arne.Ankas avatar
Kollat om det blir bättre efter du tömt gamla kakor och cache?
2012-11-25, 11:02
Medlem
Quarrels avatar
Fem rader ryms inte i signaturen om femte raden omges med right-taggar.
2012-11-25, 12:27
Medlem
Noetfaerss avatar
Blir fan tokig snart. Jag kan inte använda mitt andra konto till någonting längre. Så fort jag försöker kolla pm, posta inlägg osv kommer jag till "[Nick], du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på bla bla bla..." Grejen är att om jag kollar min profil så är jag varken avstängd eller bannad eller nånting. Jag verkar inte ha några nya pm heller, om det nu skulle vara så att jag har en obekräftad varning (som jag ändå inte kan svara på eftersom jag inte kommer åt mina pm).

Har skickat pm till admin två gånger utan svar eller lösning.
2012-11-25, 12:42
Inaktiv Administrator
admin4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noetfaers
Blir fan tokig snart. Jag kan inte använda mitt andra konto till någonting längre. Så fort jag försöker kolla pm, posta inlägg osv kommer jag till "[Nick], du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på bla bla bla..." Grejen är att om jag kollar min profil så är jag varken avstängd eller bannad eller nånting. Jag verkar inte ha några nya pm heller, om det nu skulle vara så att jag har en obekräftad varning (som jag ändå inte kan svara på eftersom jag inte kommer åt mina pm).

Har skickat pm till admin två gånger utan svar eller lösning.
Prova igen.

admin4
2012-11-25, 13:09
Medlem
Noetfaerss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Prova igen.

admin4

Nu fungerar det fint. Tack så mycket!
2012-11-27, 22:06
Medlem
NirvanAs avatar
Bara jag som fått flertalat sådana här meddelanden på just flashback?

Citat:
Anslutningen avbröts

Anslutningen till servern bröts under hämtningen av sidan.

Platsen kan tillfälligt vara nere eller upptagen. Försök igen om en
stund.
Om du inte kan öppna någon sida alls, kontrollera datorns
nätverksanslutning.
Om datorn eller nätverket skyddas av en brandvägg eller proxy, kontrollera
att Firefox har tillstånd att ansluta till webben.
2012-11-28, 01:27
Medlem
Spyrrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Kollat om det blir bättre efter du tömt gamla kakor och cache?

Jag har prövat att rensa kakor och cache flera gånger nu, med några dagars intervall. Det har inte hjälpt alls. Jag får fortfarande upp samma sak just när jag besöker 'Resor'. Senast för en liten stund sedan.
2012-11-28, 18:44
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Tror forumets klocka går lite fel, i alla fall för mig. När jag kollar på "senaste aktivitet" för vissa medlemmar, tycks klockan där gå en timme efter. Om en medlem skrev ett inlägg 18:22 t.ex., så kan det står "senaste aktivitet: 17:35" i profilen.
2012-11-28, 18:51
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Tror forumets klocka går lite fel, i alla fall för mig. När jag kollar på "senaste aktivitet" för vissa medlemmar, tycks klockan där gå en timme efter. Om en medlem skrev ett inlägg 18:22 t.ex., så kan det står "senaste aktivitet: 17:35" i profilen.
Det verkar uppstå när folk loggar ut - då går klockan tillbaks en timme. Jag har sagt till tekniker för någon vecka sedan.
2012-11-29, 18:31
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Hm, när jag rapporterar inlägg så lägger sig rutan längst till vänster. Den var förut centrerad. Fler som märker detta?
2012-11-29, 19:20
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Hm, när jag rapporterar inlägg så lägger sig rutan längst till vänster. Den var förut centrerad. Fler som märker detta?
Samma här. Började igår kväll.
2012-11-29, 19:52
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Det ser ut att funka som det ska hos mig. Vad kör ni för webbläsare och vad har ni för inställningar i Flashback vad det gäller tema, sidbredd och så vidare?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in