Äh skriver det ändå. Sorry för PM:ed honey.
Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Nej, flashback är inget community, det har du fått om bakfoten.
Dessutom finns det bra länkar i FAQen som du hittar i den översta tråden i detta forum där du kan läsa dig till hur du egentligen ska gå tillväga när du tycker att en moderator gjort fel.
Du har självklart rätt till att ha åsikter men samtidigt finns det smidigare sätt att framföra dem än att göra det såhär.
Håller med om det sista - helt klart.
Det hade dock också varit trevligt att få ett PM där det kort står att tråden varit flyttad till outlaw. Då hade jag bara tackat för mig, förklarat min syn på det hela och bett om att den publicerades i outlawtråden.
Det har dessutom diskuterats flera gånger ifall PM ska skickas eller inte vid möjliga överträdelser som ej är av spam-karaktär och de flesta (både mods och användare) tycker det.
edit:
Jag anser dock att Flashback är och har alltid varit ett community och det började även som sådant. Inget vanligt community där man skickade "friend-requests" eller spammade varandras gästböcker. Men fortfarande ett community, en grupp människor vars intresse i forumet går bortom simpla diskussioner. Olika människor med mycket olika värderingar som dock kopplats samman på ett sätt som är unikt för Flashback. Flashback-huset, de gamla raiderna, flashbackträffar...allt detta är tecken på ett levande community.
Det är synd att man rört sig bort från detta på sistone, mycket tack vare att just moderatorer varit allt för strikta när det egentligen ej behövts. När något egentligen ej varit till skada.
...aff nu fick man svär precis när man la till det där. Aja lås trådjäveln så får modsen ta det i outlaw. Orka tjata.