2004-01-17, 07:54
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svithiod
Jag tycker de gjorde helt rätt. En fråga! Hur många hade vågat att hänga ut gaphalsen Aschberg? De är de enda som jag har hört som faktiskt ger Luffar-Robban en dans. Robban gick ju även ut o grät i Expressen kring jul och hade vidtagit säkerhetsåtgärder, det brukar man väl göra när man har med barnungar att göra Äh nu har jag dragit några glas men jag tycker faktiskt Du är pinsamt naiv

Varit på Nimega eller?
Citera
2004-01-17, 08:32
Bannlyst
Citat:
Jag tycker de gjorde helt rätt. En fråga! Hur många hade vågat att hänga ut gaphalsen Aschberg?

Ja gud vad modigt att hänga ut Robert Aschberg - och hans barn!
Speciellt som inte ens uppgifterna tycks stämma.
Citera
2004-01-17, 20:24
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund

Hört utrycket "öga för öga, tand för tand"?
Citera
2004-01-19, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Ett företag som Insider granskade nyligen, har bland annat hängt ut dina barn på internet. Kommentar?
- Det dom har gjort är helt klart ett stilbrott. Nazister brukar faktiskt inte hänga ut folk på det viset, och självklart blir jag jävligt förbannad när det drabbar dem som inte har med saken att göra. Dessutom har jag fått vidta vissa åtgärder och det är ju jobbigt. Men den här historien är inte avslutad ännu, det kan du vara säker på.

Är du aldrig skraj?
- Nej, eller vad ska jag säga…jag är absolut inte skraj, men det är ju själviskt att tänka så också eftersom det finns andra personer med i bilden. Och jag vore ju dum i huvudet om jag inte tog saker och ting på allvar. http://www.mingel.se/03/artikel.asp?viewArticle=03_0312_22_1

Arselberg tycker att det verkar jobbigt, och verkar ta saker allvarligt
Citera
2004-01-19, 02:01
Medlem
jenas avatar
Citat:
Ett företag som Insider granskade nyligen, har bland annat hängt ut dina barn på internet. Kommentar?
- Det dom har gjort är helt klart ett stilbrott. Nazister brukar faktiskt inte hänga ut folk på det viset, och självklart blir jag jävligt förbannad när det drabbar dem som inte har med saken att göra. Dessutom har jag fått vidta vissa åtgärder och det är ju jobbigt. Men den här historien är inte avslutad ännu, det kan du vara säker på.

Är du aldrig skraj?
- Nej, eller vad ska jag säga…jag är absolut inte skraj, men det är ju själviskt att tänka så också eftersom det finns andra personer med i bilden. Och jag vore ju dum i huvudet om jag inte tog saker och ting på allvar. http://www.mingel.se/03/artikel.asp?viewArticle=03_0312_22_1

Arselberg tycker att det verkar jobbigt, och verkar ta saker allvarligt
Undrar om vi läste samma artikel?? Robban verkade inte speciellt störd, mest irriterad....
Citera
2004-01-19, 02:57
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Jag tycker de gjorde helt rätt. En fråga! Hur många hade vågat att hänga ut gaphalsen Aschberg? De är de enda som jag har hört som faktiskt ger Luffar-Robban en dans. Robban gick ju även ut o grät i Expressen kring jul och hade vidtagit säkerhetsåtgärder, det brukar man väl göra när man har med barnungar att göra Äh nu har jag dragit några glas men jag tycker faktiskt Du är pinsamt naiv

Där ser man, du menar alltså att BI är barnungar? Och du, ta det lugnt med den ryska smuggelspriten, det kan vara judisk träsprit.
Citera
2004-01-20, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Där ser man, du menar alltså att BI är barnungar? Och du, ta det lugnt med den ryska smuggelspriten, det kan vara judisk träsprit.
?????????????????????????????????????
Citera
2004-01-20, 02:58
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:

De Large försökte bara apa sig
Citera
2004-01-21, 15:13
Medlem
Bleeps avatar
Baltic Inkasso är ett gäng barnsliga pappskallar. Hoten de framför mot Aschberg, med bl.a. smygtagna fotografier på dörrar i trappuppgångar visar uppenbart att de fattar noll. Om man ska hota någon och vilja slippa sitta på kåken för "olaga hot" så ska man för det första inte framföra hotet i skrift/bild eftersom detta vid en rättprocess givetvis förvandlas till bevismaterial. Man ska för det andra aldrig hota någon inför vittnen. Att publicera hoten på webben och på så vis fixa fram hundratusen imaginära vittnen till nämnda rättprocess är inte heller särskilt smart.

Det människorna bakom BI vet om brottslighet ryms på en PostIt och de är sålunda varken maffia eller något att vara rädda för. Harmlösa töntar...
Citera
2004-01-21, 15:49
Medlem
TomBombadills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Baltic Inkasso är ett gäng barnsliga pappskallar. Hoten de framför mot Aschberg, med bl.a. smygtagna fotografier på dörrar i trappuppgångar visar uppenbart att de fattar noll. Om man ska hota någon och vilja slippa sitta på kåken för "olaga hot" så ska man för det första inte framföra hotet i skrift/bild eftersom detta vid en rättprocess givetvis förvandlas till bevismaterial. Man ska för det andra aldrig hota någon inför vittnen. Att publicera hoten på webben och på så vis fixa fram hundratusen imaginära vittnen till nämnda rättprocess är inte heller särskilt smart.

Det människorna bakom BI vet om brottslighet ryms på en PostIt och de är sålunda varken maffia eller något att vara rädda för. Harmlösa töntar...

BI har väl ändå inte framfört några hot mot Aschberg? Att fota en bild på hans dörr är inte lika med hot.
Citera
2004-01-21, 16:02
Medlem
De Larges avatar
Citat:

Det blev visst för klurigt för dig, ska skriva på ett enklare språk i fortsättningen.
Citera
2004-01-22, 02:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bleep

Håller med Bombadill. vari fanns hotet, de gav ju bara tillbaka med samma mynt. Och Baltic är f-n så mycket trevligare en den patetiske Askberg. Om de nu är sådana töntar varför har då alla människor jag känner respekt för dem, köper inte ditt snack, Du är en luffare som slår dig för bröstet och tror dig veta saker. Till sist vem är Du att kalla någon tönt ( Det största skrattet denna vecka )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in