Jag har börjat med lite wendesigne i photoshop som jag sen använder i flash och dreamweaver, har dock hållt på med photoshop i några år tidigare fst mest fotografier. Nu är det så att när jag använder mitt gradient tool och jag tar två färger som är nära varandra så blir det ingen smooth flytande övergång av färgen utan det bilr nästan som små sections i vilken färgen ändras gradvis och det blir svårt att få en glasig effekt på saker och ting genom detta. Det andra problemet är att det finns en lite oskärpa kan jag tycka ibland i när jag gör cirklar till ex, om jag då gemnför med de vad som finns ute på webben?
Någon som kan hjälpa mig, kanske några fel inställningar?
blir det samma om du väljer att exportera för webben, istället för att bara spara? Va länge sen jag höll på med sånt där men vet att jag har haft samma problem, men jag ha för mig att man skulle spara på något annat sätt bara
Tja förlåt för jag svarade så sent men jag har haft sturl med mitt internet i flera dagar. Anyway så har jag testat allt de funkar inte med simpla insällningar det ända som hjälpa va att ändra insällningen på dokumentet fårn 72 till 600ppi, så det blev akrpare och sedan exportera det som du sa chefsmajster. Oväntat om man tänke att vanlig web uplösning är 72ppi som jag förstått. Men nu funkar det bättre i alla fall tack för hjälpen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!