2013-10-29, 09:51
Medlem
rikastistorstans avatar
Börjar bli prisionbreakvarning på den här serien nu.
Citera
2013-10-29, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Börjar bli prisionbreakvarning på den här serien nu.

Jag håller med. Serien har tappat tycker jag. Blir för mycket intriger inne i fängelset samt massa "onödiga" grejer som influensa o etc. Jag snabbspolade genom hela sista episoden.

Ok att serien ska handla om apocalypse och död. Men varenda person behöver ju inte dö efter en episod. Det är för mycket "unhappy" feelings och inget som kan gå deras väg någonsin.
Citera
2013-10-29, 11:30
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiltmannen
Det känns ju som att han redan är lite suicidal i och med att han verkade överväga att bara sitta kvar i bilen och dö. Lär bli tungt för honom

Ja han lär väl gå ännu mer nuts än vad han gjorde i den scenen framöver.
Citera
2013-10-29, 11:59
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
"Pelaren" i mitten eller vad fan det ska föreställa åker långsamt uppåt under scenen. Tänkte också på det direkt när jag såg avsnittet.
Ja precis, och vad fan hänger den i? Himlen?
Citera
2013-10-29, 12:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ja precis, och vad fan hänger den i? Himlen?

Det är ett rör som leder ner regnvatten till tunnan nedanför. Carol kastar iväg den när hon är förbannad och ställer sen upp den igen men orkar inte sätta tillbaka den på lastpallarna den stod på.
Citera
2013-10-29, 12:54
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Det är ett rör som leder ner regnvatten till tunnan nedanför. Carol kastar iväg den när hon är förbannad och ställer sen upp den igen men orkar inte sätta tillbaka den på lastpallarna den stod på.
Ah, kanske är lite synvilla för man kan ju se det som att den hänger från himlen(eller en hög jävla kran eller motsv) ovanför perrongen där i bakgrunden

Men reagerade också på rörelsen, för den rör sig långsamt uppåt under scenen väldigt suspekt... titta in den scenen igen om ni är nyfikna, ni kanske också ser nåt som ser konstigt ut.
Citera
2013-10-29, 13:24
Medlem
Moffins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettkall
Jag håller med. Serien har tappat tycker jag. Blir för mycket intriger inne i fängelset samt massa "onödiga" grejer som influensa o etc. Jag snabbspolade genom hela sista episoden.

Ok att serien ska handla om apocalypse och död. Men varenda person behöver ju inte dö efter en episod. Det är för mycket "unhappy" feelings och inget som kan gå deras väg någonsin.

Om du verkligen snabbspolade genom hela avsnittet så undrar jag varför du ser på serien över huvudtaget? Du gillar den ju uppenbarligen inte.
Citera
2013-10-29, 15:08
Medlem
Tillbakablickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Men härligt att se Rick bli lite halvt galen igen och släppa lös sin ilska på Tyrese. Gillar den lite mer halvgalna Rick än den tillbakadragne Rick.

Instämmer. Han som spelar Rick har en jäkligt creepy "crazy-blick" måste jag erkänna!
Han ser verkligen ut som han precis flytt från mentalsjukhuset när han gör den
Citera
2013-10-29, 16:46
Medlem
barA-kruTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Ah, kanske är lite synvilla för man kan ju se det som att den hänger från himlen(eller en hög jävla kran eller motsv) ovanför perrongen där i bakgrunden

Men reagerade också på rörelsen, för den rör sig långsamt uppåt under scenen väldigt suspekt... titta in den scenen igen om ni är nyfikna, ni kanske också ser nåt som ser konstigt ut.

Kameran flyttade nedåt så det ser ut att röret flyttade uppåt, tror inte dom sätter en person för att 'dra' upp röret.. Samt när det var helbild så såg man att den hängde vid taket
Citera
2013-10-29, 17:31
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tillbakablicken
Instämmer. Han som spelar Rick har en jäkligt creepy "crazy-blick" måste jag erkänna!
Han ser verkligen ut som han precis flytt från mentalsjukhuset när han gör den

Varför blev Carol så pissed off? Förstod aldrig.

I S03 så ringde ju en lur inne i fängelset. Trott ända tills nu att det var en telefon som fungerade men det var väl Rick som hallucinerade?
Citera
2013-10-29, 17:40
Medlem
chamaemoross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola

I S03 så ringde ju en lur inne i fängelset. Trott ända tills nu att det var en telefon som fungerade men det var väl Rick som hallucinerade?

Det är rick som hallucinerar. Men å andra sidan
Citera
2013-10-29, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola

Varför hon blev pissed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in