2014-03-02, 08:13
Medlem
galensyrsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nortexius
Har hört att nästa avsnitt ska handla om enbart Beth och Daryls jakt på alkohol.

Känns lite enformigt kanske, får se.
Citera
2014-03-02, 11:02
Medlem
frihetskrigares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ToBrazil
Sweet! Jag gillar Daryl Och Beth är ju faktiskt någorlunda rolig att kolla på när hon hela tiden har problem med att döda 1 ynka walker hahah

Haha jo konstigt att hon inte har lärt sig att slåss lite efter så lång tid. Till och med Carl klarar ju av att skjuta ner både människor och zombies helt kallblodigt utan att blinka.
Citera
2014-03-02, 23:20
Medlem
knazbarnets avatar
Slutade kolla efter 2 avsnitt på den senaste säsongen höjde serien sig eller är den fortfarande lika seg?
Citera
2014-03-03, 04:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knazbarnet
Slutade kolla efter 2 avsnitt på den senaste säsongen höjde serien sig eller är den fortfarande lika seg?

Fortfarande lika seg, tyvärr
Citera
2014-03-03, 06:18
Medlem
Fan vad sugen jag blev på orm nu!
Citera
2014-03-03, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MINT2
Fan vad sugen jag blev på orm nu!

Själv blev jag lite sugen på Beth
Citera
2014-03-03, 11:28
Medlem
Min favorit karaktär i ett helt avsnitt EPIC!

Daryl = King av serien
Citera
2014-03-03, 12:33
Medlem
Overminds avatar
Bra avsnitt. Först kände jag det bara var en massa dravel men när Daryl äntligen öppnade upp så var det riktigt bra. Pay off så att säga.

Håller på och går igenom säsong 1-3 på bluray och Daryl var verkligen så som han var i säsong 1, en riktig galen redneck. I det här avsnittet när han blev lite påverkad av moonshinen.

Tråkigt han skall känna sig ansvarig för att Governor kom tillbaka till fängelset? Var väl bara Michonne som leta efter honom? Eller Daryl kanske var med? Eller det kanske är just det, han skulle ha varit med Michonne och letat efter honom?
Citera
2014-03-03, 12:44
Medlem
Många lär säga att det här sög för att det var väldigt begränsat med dödande men jag älskade verkligen det här avsnittet.

Kan inte vara den enda som tänkte på en viss Jesse Pinkman idag? http://i.imgur.com/PoGeeuO.png
Citera
2014-03-03, 14:23
Medlem
TaxMonkeys avatar
Första halvan av avsnittet var bland det sämsta jag sett, men jag måste säga att det tog sig i slutet. Samtalet mellan Daryl och Beth var faktiskt engagerande och välskrivet (en riktig bristvara i denna serie).

Dock ytterst besviken på att vi inte fick en sexscen mellan de två.
Citera
2014-03-03, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxMonkey
Första halvan av avsnittet var bland det sämsta jag sett, men jag måste säga att det tog sig i slutet. Samtalet mellan Daryl och Beth var faktiskt engagerande och välskrivet (en riktig bristvara i denna serie).

Dock ytterst besviken på att vi inte fick en sexscen mellan de två.

Jag med.. Trodde dom skulle bli fulla och ha det trevligt..

Men tyckte detta avsnittet va riktigt segt, fick stänga av efter halva och kolla vidare en stund efter! Tycker dock Daryl är den bästa i hela serien och fokus borde ligga på honom mer.
Citera
2014-03-03, 15:21
Bannlyst
Skräp, vilket dåligt avsnitt. Varför pumpade Daryl inte henne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in