Suck...Tack för förslaget..... men har VGA kabel kopplat till datorn och då kommer ljudet ur dator högtalarna och inte TV:n. Tänkte ligga i bingen å kika. Datorn står en bit ifrån och kan inte ha så jävla högt på volymen.
Ja andra säsongen är rätt seg änsålänge, enda som varit bra är bytrippen med Ottis. Rätt handlat med att lämna honom. Darryl trivs som fisken i vattnet på farmen, rätt skön karaktärr.
Är det bara jag som tyckte avsnittet kan ha kickat serien åt rätt håll? Efter att ha dragit ut på farmen så jävla länge så behövdes det nog ett avsnitt där både Rick och Hershel kommer till insikt och det var väl ungefär det avsnittet gick ut på. Visst fanns det med en massa onödiga repliker och scener som inte gav något, precis som i tidigare avsnitt, men som jag sa tidigare så verkar man i alla fall vara på väg åt rätt håll nu.
Synd att man inte får se mer av Dave (?) förresten men han kanske är alldeles för förknippad med True Blood ^^
Senast redigerad av towb 2012-02-14 kl. 02:05.
Avsnittet som släpptes igår var ju i alla fall över förväntan.. Hände lite mer grejer än vad jag trodde men fortsättningsvis så vill jag
att dom lämnar den där farmen nån jävla gång! Man kan ju inte tröttna mer på stället än vad man redan gör..Förövrigt så är det nog exakt så här man också hade gjort ifall om dom flesta på jorden blev zombies!
Var det bara jag som tyckte att shootouten på slutet inte var särskilt trovärdig? Jag menar, visst att de andra resande letar efter residens med vatten etc men bondgårdar råder det väl ingen brist på. Vad försökte han åstakomma genom att hota/skjuta sheriffen?
Var det bara jag som tyckte att shootouten på slutet inte var särskilt trovärdig? Jag menar, visst att de andra resande letar efter residens med vatten etc men bondgårdar råder det väl ingen brist på. Vad försökte han åstakomma genom att hota/skjuta sheriffen?
Det är ju precis det som har varit så jävla dumt hela säsongen. Hershel har velat få bort Rick & co från sin gård och de har grinat. Svårt att hitta en egen bondgård? Det måste finnas hur många som helst. Så jävla dumt.
Människor är människor, varför tror du det finns poliser, fängelser & domstolar i varenda land för? se vad som händer när det blir upplopp/kravaller/oroligheter bara...
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Det är ju precis det som har varit så jävla dumt hela säsongen. Hershel har velat få bort Rick & co från sin gård och de har grinat. Svårt att hitta en egen bondgård? Det måste finnas hur många som helst. Så jävla dumt.
Skillnad på att hitta ett övergivet & igenvuxet lantbruk och ett i drift faktiskt, tar ju ett helt år innan man får det att snurra och då behöver man från början utsäde, drivmedel och kunskap vilket de kanske inte har?
Iaf så har jag inga problem med att de är kvar på gården om det händer lite grejer som krig med den kringresande plundrar-cirkusen så de behöver bygga om stället till ett fort/barrikadera sig för sånt älskar jag.
Senast redigerad av Tuvtramp 2012-02-14 kl. 10:00.