2012-02-14, 00:12
Medlem
mbois avatar
Någon som vet om det ligger uppe med swesub någonstans? Eller dröjer det längre?
Citera
2012-02-14, 00:33
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi
Någon som vet om det ligger uppe med swesub någonstans? Eller dröjer det längre?
Lär dig Engelska vet ja.
Citera
2012-02-14, 00:44
Medlem
Någon som vet om det finns en trailer till nästa avsnitt bruka vanligt viss komma direkt efter.
Citera
2012-02-14, 01:07
Medlem
mbois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Lär dig Engelska vet ja.

Suck...Tack för förslaget..... men har VGA kabel kopplat till datorn och då kommer ljudet ur dator högtalarna och inte TV:n. Tänkte ligga i bingen å kika. Datorn står en bit ifrån och kan inte ha så jävla högt på volymen.
Citera
2012-02-14, 01:15
Medlem
Ja andra säsongen är rätt seg änsålänge, enda som varit bra är bytrippen med Ottis. Rätt handlat med att lämna honom. Darryl trivs som fisken i vattnet på farmen, rätt skön karaktärr.
Citera
2012-02-14, 02:03
Medlem
towbs avatar
Är det bara jag som tyckte avsnittet kan ha kickat serien åt rätt håll? Efter att ha dragit ut på farmen så jävla länge så behövdes det nog ett avsnitt där både Rick och Hershel kommer till insikt och det var väl ungefär det avsnittet gick ut på. Visst fanns det med en massa onödiga repliker och scener som inte gav något, precis som i tidigare avsnitt, men som jag sa tidigare så verkar man i alla fall vara på väg åt rätt håll nu.

Synd att man inte får se mer av Dave (?) förresten men han kanske är alldeles för förknippad med True Blood ^^
Senast redigerad av towb 2012-02-14 kl. 02:05.
Citera
2012-02-14, 02:34
Medlem
När de kom till farmen och efter Carl blev bättre där kunde de sticka istället så förstör de för många tittare

HOPPAS det blir bättre, sett många gnälla inte bara här på flera engelsk språkliga sidor också..
Citera
2012-02-14, 03:35
Medlem
ZlatanManias avatar
Avsnittet som släpptes igår var ju i alla fall över förväntan.. Hände lite mer grejer än vad jag trodde men fortsättningsvis så vill jag
Citera
2012-02-14, 04:12
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mboi

Det ligger en på piratebay sedan några timmar, ganska bra med seeds.
Citera
2012-02-14, 04:17
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Citera
2012-02-14, 09:16
Medlem
Pappersvargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Det är ju precis det som har varit så jävla dumt hela säsongen. Hershel har velat få bort Rick & co från sin gård och de har grinat. Svårt att hitta en egen bondgård? Det måste finnas hur många som helst. Så jävla dumt.
Citera
2012-02-14, 09:54
Medlem
Tuvtramps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Människor är människor, varför tror du det finns poliser, fängelser & domstolar i varenda land för? se vad som händer när det blir upplopp/kravaller/oroligheter bara...
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersvargen
Det är ju precis det som har varit så jävla dumt hela säsongen. Hershel har velat få bort Rick & co från sin gård och de har grinat. Svårt att hitta en egen bondgård? Det måste finnas hur många som helst. Så jävla dumt.
Skillnad på att hitta ett övergivet & igenvuxet lantbruk och ett i drift faktiskt, tar ju ett helt år innan man får det att snurra och då behöver man från början utsäde, drivmedel och kunskap vilket de kanske inte har?

Iaf så har jag inga problem med att de är kvar på gården om det händer lite grejer som krig med den kringresande plundrar-cirkusen så de behöver bygga om stället till ett fort/barrikadera sig för sånt älskar jag.
Senast redigerad av Tuvtramp 2012-02-14 kl. 10:00.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in