2013-05-01, 12:23
Medlem
Jag brukar säga skita i de lägen jag faktiskt talar om det.

Citat:
Ursprungligen postat av MystEqual
Om jag säger något överhuvudtaget blir det ett tyst "toaletten", varför skulle någon vilja veta exakt vad jag ska göra där?
Ibland är det relevant. Jag tycker att det är artigt att säga till om det. Om någon säger att de ska skita kanske jag frågar om jag kan få slinka in och pissa först.
Citera
2013-05-01, 12:42
Medlem
Måste man upplysa folk om vad som är på g så brukar det bli "Strypa en Neger" alternativt slå en sjua.
Citera
2013-05-01, 12:49
Medlem
donaukinds avatar
Kallar det att skita men är ju inte så ofta man säger att man gjort det. Tycker bajsa låter vulgärt
Citera
2013-05-01, 12:57
Medlem
OMAsteges avatar
det beror på vem man är med, nu i för sig så är alla mina kompisar och familj väldigt "sköna" och man kan princip säga vad man vill till dom så i flesta fall så säger jag att jag ska gå och bajsa för att dom inte ska behöva vänta tex om man är i skolan. samma sak är det med mina tjej kompisar dom är inte rädda att säga vad dom ska göra eller när dom har fått sin mens eller whatever, är faktiskt rätt så skönt att det är så en att alla tycker det är pinsamt att säga att dom ska bajsa jag menar alla i världen bajsar ju såå det är lika naturligt att andas, ingen tycker det är konstigt när du andas rigth?
Citera
2013-05-01, 13:54
Medlem
BreehcNicdolls avatar
Jag säger, om jag måste tala om det: "Jag skall defekera".
Citera
2013-05-01, 14:18
Medlem
dkas avatar
Lägga ett lass alternativt skita.
Citera
2013-05-01, 14:32
Medlem
shitmagnets avatar
Beror på var jag är någonstans och med vem/vilka. "Låna toaletten", "gå ned en trappa", "kommer snart", "mata porslinskoppen", "slänga ungarna i poolen".
Säger aldrig något direkt upplysande som "skita", "bajsa/bajja" etc...
Citera
2013-05-01, 14:43
Medlem
nicodeas avatar
Om jag behöver upplysa någom om vad jag ska göra så blir det ett - Jag ska skita.
Citera
2013-05-01, 15:07
Medlem
trattballes avatar
Klubba kort och gott.
Citera
2013-05-04, 17:18
Medlem
PeterNosters avatar
Drita.
Lägga en kabel.
Göra plats för mer mat.
Citera
2013-05-04, 17:52
Medlem
tempeZZts avatar
"Måste gå på toa."

Varför skulle jag berätta vad det är jag ska göra? Helt obegripligt.

Ibland går man dit för att fisa, peta näsan eller göra annat. Ni som säger att ni ska gå och skita, berättar ni allt sådant också?
Citera
2013-05-04, 18:22
Medlem
PeterNosters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
"Måste gå på toa."

Varför skulle jag berätta vad det är jag ska göra? Helt obegripligt.

Ibland går man dit för att fisa, peta näsan eller göra annat. Ni som säger att ni ska gå och skita, berättar ni allt sådant också?

Kan ju vara bra upplysning för de andra att inte gå dit direkt efteråt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in