2009-08-14, 01:50
Medlem
Stesolidladans avatar
gjort massa dumt på stillisar, svårt arr även do5rma cl
2009-08-16, 23:23
Medlem
Stilnoct är riktigt nice, man blir fucked som fan på 4 10mgs, inga minnesluckor som på imovane.
2009-08-16, 23:31
Medlem
Kristofer.s avatar
Det känns som att man lever i sin egna dröm.. fast man är vaken..

Jag har väll inte gjort så mycket dumt (vad jag kommer ihåg) förutom att käka ansiktskräm som jag trodde var stilnoct som smält i näven, knas.
2009-08-16, 23:38
Medlem
Playahs avatar
kickade stilnoct och ritalin varje dag i en vecka,
de enda ja kommer ihåg är att ja stampade någon i huvvet och vaknade sen upp i arresten en vecka senare med 4 nya anmälningar,
2009-08-16, 23:44
Medlem
Buffelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playah
kickade stilnoct och ritalin varje dag i en vecka,
de enda ja kommer ihåg är att ja stampade någon i huvvet och vaknade sen upp i arresten en vecka senare med 4 nya anmälningar,

Man blir inte våldsam av stilnoct, så jag antar att du var ett våldsbenäget mongo redan innan du började?

edit: ritalin, du är alltså ett bokstavsbarn. Jag tar tillbaka allt jag skrev i ursprungsposten.
2009-08-17, 00:05
Medlem
U137s avatar
Jag blir helt dum i huvudet av Stillnoct. Även vid så låga doser som 1 eller 1/2 blir jag så väck att jag inte vet vad jag gör, bokstavligt talat.

Jag har sagt och gjort några riktigt skumma saker när jag käkat de här pillerna.

Riiktigt otäcka små piller, har fått dem utskrivna men försöker till varje pris låta bli dem.
2009-08-17, 00:08
Medlem
SMD FBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av U137
Jag blir helt dum i huvudet av Stillnoct. Även vid så låga doser som 1 eller 1/2 blir jag så väck att jag inte vet vad jag gör, bokstavligt talat.

Jag har sagt och gjort några riktigt skumma saker när jag käkat de här pillerna.

Riiktigt otäcka små piller, har fått dem utskrivna men försöker till varje pris låta bli dem.
ge bort dom om du nu inte vill ha dom?
2009-08-17, 00:23
Avslutad
Jag blir helt CP av dem i kombo med alkohol... Jag har tidigare käkat 10-20 Flunitrazepam men typ ett helrör till. Men blev inget märkvärdigare på det.

Men när jag tog en Stilnoct (kan ha varit Imovane också), tillsammans med alkohol så blev jag helknäpp. Började med att jag snodde en tablett från min pappas sambo, o sen drack vi några glas vin. Sen började det...

Min pappas sambos barnbarn åkte i hissen, o jag tyckte det var jättekul att köra den utan dörren stängd. Genom att stoppa in mina nycklar i säkerhetsbrytaren. Plösligt fick jag 400 V i mig o studsade tillbaka. Samtidigt föll mina nycklar ner i hiss-schacktet. När farsan o han sambo, hotade med att ringa hissbolaget fick jag totalt spel. Gick in o hämtade den största kniven jag kunde hitta, o hotade dem. Jag sa; -Skaffa fram en sax med plasthandtag, annars dödar jag er!

Fick fram en sax som passade i kontakten o jag fick upp mina nycklar samt min styvsysters barn.

Sedan gick vi ut o hade trevligt, även om jag var lite väck...
2009-08-17, 00:30
Medlem
c-d af ands avatar
Jag blir mysigt avslappnad av stilnoct. Behöver dock väldigt stora doser för att få effekt så det är inte riktigt praktiskt.

Har även skrivit en trippraport på substansen, dock är den väldigt pretentiös vilket jag får be om ursäkt för såhär i efterhand. Men är det något som finner nöje i att läsa den så finns den här:
https://www.flashback.org/showthread.php?t=485366
2009-08-20, 03:36
Medlem
U137s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMD FB
ge bort dom om du nu inte vill ha dom?

Jo jag har gett dem till en släkting som klarar av dem bättre.
2009-08-20, 03:41
Medlem
Psyko Dads avatar
Jag har en vän som brukar ringa ibl & man hör lätt när denna har tagit sina tabs. Då låter det som denne är bra berusad & han noll minne dagen efter vad som sagts. Denne kan upptäcka dagen efter att h*n har städat hela lägenheten eller sorterat verktygslådan osv.
Ganska roande iofs.
Man ska ju lägga sig direkt vad jag förstått när man tagit tabletten för att inte göra skumma saker i halv vaket tillstånd.
2009-08-20, 04:00
Medlem
Dom är softa om man bara är ensam hemma och chillar, men livsfarliga i alla andra sammanhang. Rekommenderas att man gör sitt stash otillgängligt utöver den dosen man planerar att ta, annars kan man hamna i allt möjligt sorters konstiga situationer...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in