För ungefär ett år sen som ja åt stilnoct för att kunna sova på nätterna...
Sov visserligen rätt OK på dom men innan ja somnade hade ja alltid underbara hallisar
Vissa kvällar va det som att titta genom ett kaleidoskop i utkanten av synfältet, väldigt vackert och färgrannt, vet du inte vad ett kaleidoskop är så är google din vän

.
En annan kväll då ja låg och skulle sova efter att ha tagit ett par tabletter så tittade ja bort mot den öppna spisen och såg där ett gäng Afrikaner som dansade runt spisen, jävligt roligt.
Nån annan som också ofta/alltid får hallissar av stilnoct?