2009-08-10, 22:43
Medlem
Drommaloms avatar
För ungefär ett år sen som ja åt stilnoct för att kunna sova på nätterna...

Sov visserligen rätt OK på dom men innan ja somnade hade ja alltid underbara hallisar

Vissa kvällar va det som att titta genom ett kaleidoskop i utkanten av synfältet, väldigt vackert och färgrannt, vet du inte vad ett kaleidoskop är så är google din vän .

En annan kväll då ja låg och skulle sova efter att ha tagit ett par tabletter så tittade ja bort mot den öppna spisen och såg där ett gäng Afrikaner som dansade runt spisen, jävligt roligt.

Nån annan som också ofta/alltid får hallissar av stilnoct?
2009-08-10, 22:51
Medlem
Jadu.. jag har ätit stilnoct till och från i 10 år. (när det behövs)

Min Fru är numera tränad på att få mig i säng, när jag får för mig att tex laga mat efter att ha tagit dom små.
Kan också säga att jag ytterst ytterst sällan behöve mer än en halv.
för att hamna i nangialia.

Har fått för mig flera gånger att datorskärmen är 3d..
2009-08-10, 22:55
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Jadu.. jag har ätit stilnoct till och från i 10 år. (när det behövs)

Min Fru är numera tränad på att få mig i säng, när jag får för mig att tex laga mat efter att ha tagit dom små.
Kan också säga att jag ytterst ytterst sällan behöve mer än en halv.
för att hamna i nangialia.

Har fått för mig flera gånger att datorskärmen är 3d..

Fan va najs! Ja saknar skiten alltså, ska försöka få utskrivet nu i vinter igen
2009-08-11, 00:03
Medlem
Domedagens avatar
Sånt har aldrig hänt mig!!!

E ni överkänsliga eller?
2009-08-11, 00:19
Medlem
Hajvs avatar
Jag har fått svaga hallisar av det, typ när man satt upp i sängen så kunde madrassen röra sig lite fast man satt helt stilla.
2009-08-11, 00:56
Medlem
$crooges avatar
En kompis till mig smaskade såna när han skulle sova. Efter att han tagit dom så brukade hans flickvän ringa till mig för att hon blev rädd för killen sin, han såg tydligen smurfar.
En annan hade fått tag i en näve stilnoct och knaprade allting innan vi skulle spela biljard. När han alltid missade den vita kulan längre så insåg jag att han hade knaprat något och att det var dags att gå. Han började senare hoppa på någon jävla planka och sa att det var bra studs sen tjatade han om något jävla isberg.
När jag burit hem han till sin port så ville han gå själv. Då började han krypa i trappan som om han klättrade i ett berg eller något.
2009-08-11, 01:06
Medlem
Domedagens avatar
Jaha man ska knapra flera stycken.

Tyckte d va skumt med bara en halv.

Kan va nive o testa o lamna rapport
2009-08-11, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Domedagen
Jaha man ska knapra flera stycken.

Tyckte d va skumt med bara en halv.

Kan va nive o testa o lamna rapport

effekten jag får om jag inte lägger mig är att jag är vaket sovande.
Så jag tror nog att det handlar om hur duktig man är på att hålla sig vaken.
Jag blir inte mer sänkt på en än två. Sen är det väl såklart så att toleransen påverkas. blir väl inte lika lätt väck på dom nu när jag ätit dom i ett par veckor.

Men det är bara skönt. Min fru väger strax över 50 kilo, hon behöver mer än mig.
hon har testat typ 4 gånger, vet inte om stilnoct nånsinn har fungerat för henne.
2009-08-11, 09:00
Medlem
Rullkardins avatar
Käkade stilnoct för nöjes skull i kanske ett år till och från. Men så en dag knaprade jag lite för många och en lång historia kort, jag var jorge från snabba cash, snackade kokain smugglingar med morsan och försökte hoppa över min stängda yterdörr då den var en bit av en mur. Kommer inte ihåg mycket men det lät jävla kul att få det återberättat
Aldrig igen!
2009-08-11, 09:52
Medlem
klotys avatar
Stilnoct gör mig väldigt skön och avslappnad.

Det är även ganska hypnotiskt och gör mig ganska korkad.

En skön drog helt enkelt, sålänge man inte tar för mkt på en och samma gång

Jag brukar äta 1-2st när jag äter dom.
2009-08-11, 10:54
Medlem
Ratzzs avatar
Stilnoct är en hemskt opålitlig drog i berusningssyfte, Man kan ju göra vad som helst för att sedan vakna upp på något skumt ställe utan ett enda minne.
2009-08-11, 11:40
Medlem
Drommaloms avatar
När ja käkade stilnoct så brukade ja ta 2 stycken och det gjorde tricket skitfint på mig, och nej, inte överkänsligt, har bara jävligt mkt tur

Nåt som ja kan rekommendera är att ta kanske 3 stycken stilnoct och 25mg diazepam och skölja ner med 2 glas vodka.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in