Citat:
Ursprungligen postat av Hammarn-84
har knaprat stinoct utan problem fått lite hallucinationer och sånt kul
och har inte glömt eller gjort nå knasigt men nu i osdags tog jag ledigt för att sova och göra lite nyttigt sov mer eller mindre från 23.00 - 14.15
och tänkte va fan
hadde så förut ½år sedan man sov som en galning utan stilnoct tänkte aja kroppen ville värkligen sova ut
samma i natt gick och la mig vd 00 tiden och klaev up 15.30
kommer igåg jag ringde och sa jag var sjuk tror jag fast 3 timmar för sent
och nu ser jag det har gått ca 20-25 tablet på 2 dagar vet att jag har vaknat upp men allt är tottalt borta ska nu ringa chefen och fråga vad
trodde folk överdriv sina historier och att tom tog massa utan dom viste om det men tydligen inte
Har man väl börjat så finns inget stopp...
Tröskeln är rätt individuell men för mig är det kaos efter 50mg ungefär.
Hade käkat runt 300mg en vardagskväll när jag fortfarande gick i gymnasiet och ringde upp min dåvarande flickvän mitt i natten och skrek att det var en "skit fet fest i mitt rum!!! Alla är där, vi har fet musik och allt. Du måste bara komma" fick jag höra dagen efter.
Musiken kom från mina hörlurar...
Sedan tog Stilnoct-monstret tag i mig en gång någon/några månader senare har jag för mig och då drog jag i mig 720mg på en kväll/natt.
Satt på sjukhuset på morgonen och försökte övertyga läkarna min mor samt flickvän att jag var helt nykter.
Vad jag hade gjort?
Ingen aning...
Får för övrigt ofta för mig på både Imovane samt Stilnoct att det är en massa andra personer i rummet. Skumt det där.