2009-08-11, 12:55
Medlem
Jag brukade vakna ensam i sängen efter stilnoct och när jag senare ringde flickan så berättade hon gråtfärdigt att jag ställt mig upp en timme efter jag "somnat" och gastat som en galning på henne om att hon skulle dra därifrån osv.

Har aldrig lyckats flumma på dom, bara gjort skumma grejjer. Just gå till affären (kl 3 på morgonen) i bara fillingar. Inte en sån bra idé då snuthuset låg granne med centrumet...
2009-08-11, 17:42
Medlem
TurboBoosts avatar
Jojo.. efter ett helt gäng med stillisar och en halvliter sprit fick jag hallucinationer. Tror jag. Blev ju jävligt aprak iallafall och hade ingen koll på vad jag såg, även om det var verkligt, så om det var hallisar eller inte kvittar väl i det läget.. För övrigt tog kartan jag hade hemma slut också. Måste ha varit den där tomten.. för inte var det jag iallafall..?

Det var sista gången jag käkade stilnoct. Halva kvällen var full med minnesluckor som var obehagliga att fylla i..
2009-08-11, 18:29
Medlem
Drommaloms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboBoost
Jojo.. efter ett helt gäng med stillisar och en halvliter sprit fick jag hallucinationer. Tror jag. Blev ju jävligt aprak iallafall och hade ingen koll på vad jag såg, även om det var verkligt, så om det var hallisar eller inte kvittar väl i det läget.. För övrigt tog kartan jag hade hemma slut också. Måste ha varit den där tomten.. för inte var det jag iallafall..?

Det var sista gången jag käkade stilnoct. Halva kvällen var full med minnesluckor som var obehagliga att fylla i..

Japp, låter grymt likt den gång som ja blandade med vodka och diazepam, fan va jobbigt det va...
2009-08-11, 21:21
Medlem
Kreafts avatar
Gick på Stilnoct i ca ett halvår efter en ganska kaotisk och skärande upplevelse för att kunna få sömn. Dock så blev det mer kaotisk än vad det skulle vara när jag tog en. Fick grova hallucinationer och satt mesta dels och skratta och skrek åt mig själv, trodde alltid jag hade folk runt mig fast jag satt helt själv framför datorn. Dock så avtog dessa effekter och jag bara somna helt slätt efter ett tag. Blev dock helt sinnes rubbad någon gång då jag kom hem som ett vrak och tog två st. Efter denna incident så valde jag att aldrig mer ta Stilnoct.
2009-08-11, 21:35
Medlem
PureRuperts avatar
Har bara prövat någon enstaka gång för ett par år sedan då jag hade sömnproblem. Tycker det är en jävla läskig drog... Bra för insomningen iaf.

Märkte en gång att jag låg och förde en ljudlig diskussion med mig själv i sängen, och en annan gång hörde jag röster och tyckte se mig ansikten i mörket. Har nästan fått panikångest ibland då jag tagit det. Så nae tack, inget mer sånt för mig

Finns några länkar om bieffekterna i tidningarna:
http://www.kvp.se/nyheter/1.602633
finns även någon mer om folk som gjort sjuka saker... hittade den tyvärr inte nu.
2009-08-12, 09:18
Medlem
R.Rs avatar
Tripp -> Övriga droger
/Mod
2009-08-13, 18:36
Medlem
Hammarn-84s avatar
har knaprat stinoct utan problem fått lite hallucinationer och sånt kul
och har inte glömt eller gjort nå knasigt men nu i osdags tog jag ledigt för att sova och göra lite nyttigt sov mer eller mindre från 23.00 - 14.15
och tänkte va fan
hadde så förut ½år sedan man sov som en galning utan stilnoct tänkte aja kroppen ville värkligen sova ut
samma i natt gick och la mig vd 00 tiden och klaev up 15.30
kommer igåg jag ringde och sa jag var sjuk tror jag fast 3 timmar för sent
och nu ser jag det har gått ca 20-25 tablet på 2 dagar vet att jag har vaknat upp men allt är tottalt borta ska nu ringa chefen och fråga vad
trodde folk överdriv sina historier och att tom tog massa utan dom viste om det men tydligen inte
2009-08-13, 21:52
Medlem
Har käkat stilnoct i flera år nu. Jag blir bara trött på dom som man ska men jag får ätnoja ofta. Sugen på allt. Någon som har samma nojor?
2009-08-13, 23:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hammarn-84
har knaprat stinoct utan problem fått lite hallucinationer och sånt kul
och har inte glömt eller gjort nå knasigt men nu i osdags tog jag ledigt för att sova och göra lite nyttigt sov mer eller mindre från 23.00 - 14.15
och tänkte va fan
hadde så förut ½år sedan man sov som en galning utan stilnoct tänkte aja kroppen ville värkligen sova ut
samma i natt gick och la mig vd 00 tiden och klaev up 15.30
kommer igåg jag ringde och sa jag var sjuk tror jag fast 3 timmar för sent
och nu ser jag det har gått ca 20-25 tablet på 2 dagar vet att jag har vaknat upp men allt är tottalt borta ska nu ringa chefen och fråga vad
trodde folk överdriv sina historier och att tom tog massa utan dom viste om det men tydligen inte
Har man väl börjat så finns inget stopp...

Tröskeln är rätt individuell men för mig är det kaos efter 50mg ungefär.

Hade käkat runt 300mg en vardagskväll när jag fortfarande gick i gymnasiet och ringde upp min dåvarande flickvän mitt i natten och skrek att det var en "skit fet fest i mitt rum!!! Alla är där, vi har fet musik och allt. Du måste bara komma" fick jag höra dagen efter.
Musiken kom från mina hörlurar...

Sedan tog Stilnoct-monstret tag i mig en gång någon/några månader senare har jag för mig och då drog jag i mig 720mg på en kväll/natt.
Satt på sjukhuset på morgonen och försökte övertyga läkarna min mor samt flickvän att jag var helt nykter.
Vad jag hade gjort?
Ingen aning...

Får för övrigt ofta för mig på både Imovane samt Stilnoct att det är en massa andra personer i rummet. Skumt det där.
2009-08-14, 00:17
Medlem
jugbandbluess avatar
Klassikern för mig är att tapeterna rinner. Jag tittar på tapeten under lampan och så rinner den framför ögonen på mig, brukar känna på den och skratta tror jag. Jag tenderar också att komma på "briljanta" dikter och andra smarta grejer.
2009-08-14, 00:30
Medlem
Ylangs avatar
Käka två stycken efter att druckit en hel del alkohol för några år sen. Sen fick jag en skön jävla tripp. Riktigt nice vare.
Annars käkade jag dem bara för sömnen
2009-08-14, 00:58
Medlem
åt 30-40 10mg:are för någon månad sedan..

vaknade upp på sluten psykavdelning med noll minne..

ALDRIG mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in