2003-12-10, 14:01
Medlem
Boogaloos avatar
* NEWSFLASH *

Lunch-Rapport lyckades få köksansvarige till kvällens Nobelmiddag att berätta att det kommer att serveras färsk krondill, något som fick reportern att häpna!

Serveringsansvarige avslöjade också att processionen av serveringspersonalen har ändrats något, och att det runt 19.22 ikväll kan bli "spännande" i rutan.

Missa inte!
Citera
2003-12-10, 14:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Boogaloo
* NEWSFLASH *
Missa inte!

Jo.

.:-_-:.
Citera
2003-12-10, 14:04
Medlem
-luftwaffe-s avatar
exakt 19.22 sitter jag bänkad !
Citera
2003-12-10, 14:08
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Jo.

.:-_-:.
Men fy fan vad otacksam du är! Här har Rapports reporter gjort ett lysande grävande reportage som fått munnarna att vattnas och fantasin att slå frivolter, och så tänker du strunta i det?
Citat:
Ursprungligen postat av -luftwaffe-
exakt 19.22 sitter jag bänkad !
Ja, jag menar det.
Citera
2003-12-10, 16:12
Medlem
gothmogs avatar
Citat:
* NEWSFLASH *

Lunch-Rapport lyckades få köksansvarige till kvällens Nobelmiddag att berätta att det kommer att serveras färsk krondill, något som fick reportern att häpna!
Never mind, läste fel..
Citera
2003-12-10, 16:32
Bannlyst
Citat:
Men fy fan vad otacksam du är! Här har Rapports reporter gjort ett lysande grävande reportage som fått munnarna att vattnas och fantasin att slå frivolter, och så tänker du strunta i det?

Ja, jag menar det.

Exakt klockan 19.22 ska jag ställa mig vid spisen och komponera ett eget recept, laga maten, äta den, och ge er mitt recept istället. Har några intressanta saker jag måste prova (har sett för mycket på Iron Chef, tror jag )
Citera
2003-12-10, 21:55
Medlem
Boogaloos avatar
Jag kollade faktiskt på intåget av servitörer med ena ögat när jag var på gymmet, och inte fan såg jag något speciellt. Nu har jag i och för sig inte sett spektaklet tidigare, men de gick ner för trappan och delade sedan ut maten.

Men spännande var det!
Citera
2003-12-10, 22:02
Bannlyst
Ikväll åt jag prinskorvar och pommes frites till kvällsvard. Knugen och den fete nygifte åt krondill och cafe bodouir till efterrätt.

När vi bajsar i morgon ser min avföring likadan ut som knugens.

// Roger P.
Citera
2003-12-11, 09:59
Medlem
Quektimas avatar
Citat:
Jag kollade faktiskt på intåget av servitörer med ena ögat när jag var på gymmet, och inte fan såg jag något speciellt. Nu har jag i och för sig inte sett spektaklet tidigare, men de gick ner för trappan och delade sedan ut maten.

Men spännande var det!
De fina nyheten var att de gick fyra i bredd istället för två och att vissa servitörer var klädda i vinrött....wow!

Mvh Q
Citera
2003-12-11, 10:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima
De fina nyheten var att de gick fyra i bredd istället för två och att vissa servitörer var klädda i vinrött....wow!

Mvh Q

Alfred Nobel måste snurra i sin grav...som sagt, wow!
Citera
2003-12-11, 13:10
Medlem
Boogaloos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Ikväll åt jag prinskorvar och pommes frites till kvällsvard. Knugen och den fete nygifte åt krondill och cafe bodouir till efterrätt.

// Roger P.
Mäh! Så kan man ju inte säga. Alternativt att man kan säga det om allt, och då är ju livet meningslöst.

Är ett samlag 30 minuter efter dess avslutande samma sak som att inte ha haft samlag?
Citat:
Ursprungligen postat av Quektima

Mvh Q
Hahaha!
Citera
2003-12-16, 13:12
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson

// Roger P.
Jag tror knugens är lite lösare, samt att en del av den även kommer upp oralt.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...406309,00.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in