2009-08-10, 15:07
Bannlyst
Nu är det såhär att jag skulle hjälpa mina söta lillasyster med en bloggdesign, och för en femtiolapp via sms skulle man få en aktiveringskod eller någon slags bekräftelse på sidan http://bloggasnyggt.se/

Jag skickade ett sms 14.40 och nu har det gått 20 minuter utan att jag hört något av dem, kanske bara är paranoid... men det verkar inte som om det är så aktivt på den sidan (längre).

Har skrivit ett email till deras kundsupport, samt addat den msn som står skriven på sidan. Det står om en tävling man kan vara med i, och som skulle avslutas 31 maj... dvs för ett tag sen.

Har jag blivit blåst?
I sånna fall, vart vänder jag mig för hjälp och ersättning (vet att en 50lapp inte är någon stor summa direkt men det är principen!)
Har någon nån erfarenhet av detta företag, vilka som står bakom?

Tar tacksamt emot tips och hjälp
Citera
2009-08-10, 15:09
Medlem
cammos avatar
Från www.iis.se.

Namn Simon Edström
Företag Leetab AB
Organisationsnummer [SE]556666-8272
E-postadress edstrom@leetab.se
Adressrad 1 Norra Grönskärsvägen 5
Adressrad 2 -
Adressrad 3 -
Postnummer 80429
Ort Gävle
Land SE
Telefon +46.706557886
Citera
2009-08-10, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cammo
Från www.iis.se.

Namn Simon Edström
Företag Leetab AB
Organisationsnummer [SE]556666-8272
E-postadress edstrom@leetab.se
Adressrad 1 Norra Grönskärsvägen 5
Adressrad 2 -
Adressrad 3 -
Postnummer 80429
Ort Gävle
Land SE
Telefon +46.706557886

Tack så hemskt mycket! Bör man maila den där Simon, eller ska man vänta lite? Jag känner mig helt paranoid och galen, men jag fick dåliga vibbar när ingen bekräftelse kom... har gått en halvtimme nu
Citera
2009-08-10, 15:21
Medlem
aleisters avatar
Har de inte explicit utlovat ett svar inom 30 minuter kan du nog få vara beredd att vänta upp till 24 timmar. Världen går väl inte under om hon startar sin blogg imorgon? Ta det lugnt, det faller nog snart på plats.
Citera
2009-08-10, 15:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av aleister
Har de inte explicit utlovat ett svar inom 30 minuter kan du nog få vara beredd att vänta upp till 24 timmar. Världen går väl inte under om hon startar sin blogg imorgon? Ta det lugnt, det faller nog snart på plats.

Men det står att man ska gå vidare med aktiveringskoden direkt efter man skickat smset - ska man vänta 24 timmar på det då eller
Citera
2009-08-10, 15:56
Bannlyst
För allas information ringde jag upp den där Simon och han var hemskt trevlig och hjälpsam och allting löste sig

... så tråden kan lösas, tack för allas underbara hjälp
Citera
2009-08-10, 16:16
Medlem
lite OT kanske, men...

Irriterande att dom tjänar pengar på ett par designer/layouter som innehåller brushes till photoshop - utan att skaparen får ett öre.

Jävla skojare.
Citera
2009-08-10, 22:00
Medlem
Arcadiandreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nattbussen
lite OT kanske, men...

Irriterande att dom tjänar pengar på ett par designer/layouter som innehåller brushes till photoshop - utan att skaparen får ett öre.

Jävla skojare.

Jag har faktiskt själv varit i kontakt med dom angående detta och tydligen använder dom sig av vektorgrafik som endast efterliknar ett brushset som finns på deviantart. Påpekade det till killen som gjort brushsettet och han verkade inte ha något emot det iom att det inte var exakta kopior.
Citera
2009-08-11, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arcadiandream
Jag har faktiskt själv varit i kontakt med dom angående detta och tydligen använder dom sig av vektorgrafik som endast efterliknar ett brushset som finns på deviantart. Påpekade det till killen som gjort brushsettet och han verkade inte ha något emot det iom att det inte var exakta kopior.
Lustigt, till mig sa han att han varit i kontakt med bloggasnyggt, utan att någonting hänt.

Nåväl, sorry för den bumpen.
Citera
2009-08-12, 22:18
Medlem
Ja då var det väl bara adressen till din söta lillasysters blogg som saknas i den här tråden!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in