2009-08-10, 09:36
Medlem
Amors avatar
Dajmen fick en närmast osannolik död, 15 timmar efter att han stått som ensam vinnare på V75.

http://www.aftonbladet.se/trav365/article5623260.ab

Vad finns det för något skvaller om denne kände spelprofil?

Finns det några oklarheter om hans död?
Senast redigerad av Amor 2009-08-10 kl. 09:40.
Citera
2009-08-10, 10:05
Medlem
PeeGees avatar
Tidpunkten för döden lämnar många misstänksamma tankar...Iallafall hos mig...osannolikt!

R.I.P.
Citera
2009-08-10, 12:41
Medlem
Kittycats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Dajmen fick en närmast osannolik död, 15 timmar efter att han stått som ensam vinnare på V75.

http://www.aftonbladet.se/trav365/article5623260.ab

Vad finns det för något skvaller om denne kände spelprofil?

Finns det några oklarheter om hans död?

Fast han var ju inte ensam vinnare, det stod ju på Expressen att han hade 20% av ett system som han delade med 7 andra.
http://www.expressen.se/sport/trav/Travnyheter/1.1666661/han-vann-miljoner-i-lordags-dog-i-gar
Citera
2009-08-10, 15:29
Medlem
Han hade otur med sitt frånfälle.

Jag kommer att sakna honom och han var så skicklig som man tillskriver honom. Dock hade han otur med att han gick bort alltför tidigt. Jag är en av dem som var med i hans jokersystem (inte det i lördags). Inget fuffens med hans död, bara otur!
Citera
2009-08-10, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeeGee
Tidpunkten för döden lämnar många misstänksamma tankar...Iallafall hos mig...osannolikt! R.I.P.

Knappast, det är större chans att dö än att vinna tjugo mille.
Iaf statistiskt sett ....
Citera
2009-08-10, 16:56
Medlem
Har han varit med i tv förut??

Tycks känna igen honom från nåt program på tv för hundra år sedan. Han sökte kärleken i nån "dokusåpa". Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar. Giv mig fakta tack!
Citera
2009-08-10, 17:26
Medlem
Wajis avatar
Bakom kulliserna så finns det det en annan blid kanske?

Vet om man vill tro på detta men enligt flera källor så slog den man sin fru..

Han ska ha varit skriven på en adress och bott ute ekerö ganska ofta..

Jag vill inte tro att det är sant men har nu fått höra det flera som sagt

Någon som hört liknande saker?

För mig verkar han hur snäll och god som helst
Citera
2009-08-10, 17:31
Medlem
timpanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marve72
Tycks känna igen honom från nåt program på tv för hundra år sedan. Han sökte kärleken i nån "dokusåpa". Stämmer det eller är jag helt ute och cyklar. Giv mig fakta tack!

Åååh! Jag tänkte också på den snubben när jag såg bilden på Dajmen (som jag i inte hade koll på sen tidigare)! Det var ingen regelrätt dokusåpa utan var mer en dokumentär om folk som dejtade via kontaktannonser. Den här snubben gick på dejter med småbrudar och var jättesliskig och vill ge intryck av att vara en stor casanova.
Citera
2009-08-10, 17:33
Medlem
Skall man vara lite mer exakt så heter han Anders ”Dajmen” Jonasson.
Citera
2009-08-10, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timpani
Åååh! Jag tänkte också på den snubben när jag såg bilden på Dajmen (som jag i inte hade koll på sen tidigare)! Det var ingen regelrätt dokusåpa utan var mer en dokumentär om folk som dejtade via kontaktannonser. Den här snubben gick på dejter med småbrudar och var jättesliskig och vill ge intryck av att vara en stor casanova.

Nä precis........inte nån regelrätt dokusåpa (fanns kanske inte på den tiden ). Han var precis så som du beskriver. Måste vara samma snubbe. Va hette programmet tro?
Citera
2009-08-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marve72
Nä precis........inte nån regelrätt dokusåpa (fanns kanske inte på den tiden ). Han var precis så som du beskriver. Måste vara samma snubbe. Va hette programmet tro?

Jag kände också igen honom från den serien
En glad skit dock
Citera
2009-08-10, 18:21
Medlem
Hahah just fan, det var nån vidrig dejtingsåpa jag sett honom i. Så jävla sliskig han var
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in