Han verkade ju vara en riktig nörd som satt och funderade ut vinnare beroende på bl.a hur mycket olika hästar sov i antal timmar per natt.
Har träffar på såna där häst fanatiker som sitter och gör sina system.
Det är ju helsjukt!
Jag minns särskilt hur han satt på en dejt med en tjej som kanske var tjugo år. Dajmen - om det nu var han - föreslog att de skulle leka en associationslek där de sa ett ord som passade in på sig själv. Dajmen sa bland annat "kramig" och "nallebjörn" om sig själv, minns jag. Och tjejen var måttligt intresserad...
Minns också dokumentären när han sökte kärleken. Han hooka upp riktigt fräscha brudar, bla en som körde nån leopardklädsel och Anders var så otroligt sliskig. Sedan träffade han en tjej minns jag med det tog slut en vecka senare. Trots att dom legat och kramats i soffan en hel vecka och bara mysigt. Tror dokusåpan hette kort och gott "kontaktannonsen".
Jo, han var ensam vinnare. Efter den sjunde avdelningen fanns det bara ett enda system med 7 rätt, och det var det system som Dajmen lämnat in. Att det sedan var flera personer som delade på det systemet är en annan sak.