Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-08-10, 03:12
Medlem
addicted55s avatar
jag har fått in ny skärm till min bärbar och försöker stänga ner skärmen utan att den går i sov läge så att jag inte behöver använda min bärbaras skärm vill kunna använda min andra skärm och kunna stänga min bärbaras skärm utan att den går i sov läge akut pm me plesss obs extern skärm
Citera
2009-08-10, 13:02
Medlem
det brukar vara knappen "fn" samtidigt som en knapp som ser ut ungefär så här: [O]

(brukar vara en av siffertangenterna)
Citera
2009-08-10, 18:59
Medlem
kanulas avatar
Diskussion → Support
/Mod
Citera
2009-08-10, 19:13
Medlem
carbsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addicted55
jag har fått in ny skärm till min bärbar och försöker stänga ner skärmen utan att den går i sov läge så att jag inte behöver använda min bärbaras skärm vill kunna använda min andra skärm och kunna stänga min bärbaras skärm utan att den går i sov läge akut pm me plesss obs extern skärm

antar att du menar att din dator somnar om du stänger locket. ändra inställiningarna i "energialternativ" i Kontrollpanelen. där kan du ange vad som ska händ anär du stänger locket. ställ in att den itne ska göra nånting.
Citera
2009-08-10, 21:27
Medlem
addicted55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
antar att du menar att din dator somnar om du stänger locket. ändra inställiningarna i "energialternativ" i Kontrollpanelen. där kan du ange vad som ska händ anär du stänger locket. ställ in att den itne ska göra nånting.
okej tack ska testa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in