2003-12-10, 08:47
Medlem
kulan45s avatar
Klicka här (Artikel.)

Jag har själv en dotter på 3 år.
Morsan jobbar på rättspsyk och träffar dessa idioter. Hon menar på att de är offer själva.För de pedofiler med varaktigt intresse är det sedan ungdomen har spårat ur och stannat i sin känslomässiga utveckling.
Rent psykosexuellt kan man säga att den fixerade pedofilen aldrig uppnått en vuxen psykosexuell identitet, utan har "stannat" på vägen.

Det inte åldern utan barnets outvecklade kroppsform som är attraktivt,
Önskan efter det oskuldsfulla, frånvaron av behåring utsöndringar. Rädsla och avsky för den vuxna kvinnans kropp.

Hon tycker de är människor som vi andra. Men jag vägrar kalla dem för människor.Analsex mm. med en 2-10 åring är inte mänskligt.

Jag är spyfärdig nu när jag vet att en kärring har spridit barnporr på sin egen sajt . FY F-n DÖDS STRAFF !!
Citera
2003-12-10, 09:06
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kulan45
Klicka här (Artikel.)

Jag har själv en dotter på 3 år.
Morsan jobbar på rättspsyk och träffar dessa idioter. Hon menar på att de är offer själva.För de pedofiler med varaktigt intresse är det sedan ungdomen har spårat ur och stannat i sin känslomässiga utveckling.
Rent psykosexuellt kan man säga att den fixerade pedofilen aldrig uppnått en vuxen psykosexuell identitet, utan har "stannat" på vägen.

Det inte åldern utan barnets outvecklade kroppsform som är attraktivt,
Önskan efter det oskuldsfulla, frånvaron av behåring utsöndringar. Rädsla och avsky för den vuxna kvinnans kropp.

Hon tycker de är människor som vi andra. Men jag vägrar kalla dem för människor.Analsex mm. med en 2-10 åring är inte mänskligt.

Jag är spyfärdig nu när jag vet att en kärring har spridit barnporr på sin egen sajt . FY F-n DÖDS STRAFF !!

Egentligen har många pedofiler en utvecklingsstörning, men man är väldigt försiktig med att lyfta fram sådana påståenden vid rättegångar eftersom personer med psykiska sjukdomar och utvecklingsstörningar skall behandlas milt.

Michael Jackson är typexemplet på en pedofil som stannat i den emotionella utvecklingen och är alltså utvecklingsstörd med ett känsloliv som en 12-åring.
Citera
2003-12-10, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce
Michael Jackson är typexemplet på en pedofil som stannat i den emotionella utvecklingen och är alltså utvecklingsstörd med ett känsloliv som en 12-åring.

Och hur har du kommit fram till detta? Genom djupgående analys? Genom långa samtal med honom? Snyggt att sätta en diagnos på honom utifrån det tidningarna skriver.

Och nej, jag är ingen "fan" av honom. Jag tycker han verkar vara en mycket störd person. Men att här och nu diagnostisera honom känns ju sådär!
Citera
2003-12-10, 10:21
Medlem
/dev/jesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megaforce

Och detta baserar du på vadå? Löpsedlar i Aftonblaskan?
Citera
2003-12-10, 19:42
Medlem
Rubbermans avatar
Okej, passar bättre i "Sexdebatt", där finns säkerligen ännu fler med åsikter kring detta.
/Moderator
Citera
2003-12-11, 08:48
Medlem
Säkre Sammys avatar
Jag håller väl med till en viss del vad det gäller pedofili, men något är alvarligt fel på dem. Visst kan man tända på en tjej med små pattar men de har juh för tusan de andra formerna. För mig är det ett mysterium att man släpper ut dessa dårar då en engelsk forskare sade att pedofili är som homosexuallitet och inte går att bota. Fy F@N säger jag bara...
Citera
2003-12-12, 03:53
Medlem
warps avatar
Citat:
Egentligen har många pedofiler en utvecklingsstörning

Intressant! I vilka vetenskapliga och medicinska tidskrifter har ovanstående för mig tidigare okända upptäckt publicerats? Det här vill jag gärna läsa mer om.
Citera
2003-12-12, 11:41
Medlem
Dawnriders avatar
Det är väl ganska självklart att dessa individer i 99% av fallen är störda människor.. då pratar vi inte om gubbsjuka som kan drabba de bästa av oss.. men pedofili.

I fallet om pedofiler ska man väga mellan att 'vårda/individens rättigheter' och 'att skydda samhället', dvs våra barn.

Jag tycker solklart att skyddet mot barn ska vara övervägande, en person som åkt dit för solklart beteende gällande pedofili.. typ den där mediaprofilen.. (med grova upprepade brott) ska aldrig få vandra fritt igen. Fotboja och övervakad frigång, alltid, om mannen så blir 90 år gammal.

Pedofili är så svårt att vårda, återfallsfrekvensen är typ den högsta bland alla 'sjukdommar', eftersom det inte är en sjukdom, det är en sexuell läggning, och går att ändra lika lite som en homosexuell kan blir straight av några tabletter och lite terapi..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in