Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Har du personlig erfarenhet av detta eller är det bara något du tror?
Man behöver inte ha någon personlig erfarenhet av det, sånt ser man rätt fort.
Jag t.ex ser mig själv som en 5a, 7-8a om jag druckit lite eller om jag köpt nya kläder och förberett mig för en utekväll. På något konstigt vis lyckas jag fånga snygga tjejers intresse. Tjejerna är oftast snyggare än min skala på mig själv men jag känner inte att de spelar i en högre liga och har aldrig gjort tills...
...jag mötte en tjej som jag tyckte spela i en högre liga och även hon har visat ett visst intresse för mig, vilket känns rätt jobbigt med tanke på att jag inte är mig själv när jag umgås med henne. Jag är helt söndernervös och har lust att lägga mig som i ett epilepsi-anfall så fort hon pratar med mig men jag hoppas inte hon märker det. Jag hoppas komma över den tröskeln och få henne att bli min.
Lite konstigt egentligen, för jag har ju blivit hembjuden av blonda miljonärskor med sillisar osv men det är något speciellt med den bruden.
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Tjejer är ju duktiga på att tycka att dom är fula, är dom egentligen kapabla till att veta vilken liga dom dom ligger i och veta vad dom bör ragga på ?
Tycker det mer är tvärtom. Är ju mer snygga killar som raggar på fula tjejer än vice versa.
Citat:
Ursprungligen postat av vnc-
Hur ligger det egentligen till med hårdrockarna ? ser ofta riktigt inbitna hårdrockare med modeller till flickvänner.
Där är det lite annorlunda, många tjejer dras till "bad-boys" och rock-stjärnor, det ligger i deras natur.