Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Verkar på väldigt många här som om divisionerna eller ligorna inte existerar. Men jag känner att jag upplevt dom i högsta grad.
Mina tankar exakt. Jag har till och med slutat att ta initiativ just på grund av detta. Tillhör man dom lägsta ligorna och inte attraheras av någon där kan man ju lika gärna ge upp och lägga tiden på annat. Ett taktiskt beslut som säkert fler än jag gjort.
Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Tittar man på par så ser man ofta att de är ungefär lika snygga eller fula och jag tror t.o.m. att det finns studier som pekar på att man bildar par med folk från samma "liga". Sen finns det yttre faktorer som sätter detta ur spel så som pengar, berömmelse m.m. men för vanliga människor verkar det vara så. Det är nog ofta det som folk menar när de säger att folk har äktenskapstycke att de passar och är lika snygga eller fula.
Sen kan fula tjejer ofta spela någon eller några steg uppåt på krogen då det är tjejernas marknad. Men i det stora hela brukar den snyggaste killen gå hem med den snyggaste tjejen och detsamma med de lägre ligorna. Är du extremt charmig eller likande hoppar du också ofta upp ett steg över ditt egentliga utseende så det handlar inte bara om utseende utan en helhet.
Härligt att det faktiskt finns tjejer som kan hålla med om detta "faktum".