• 1
  • 2
2003-12-09, 18:37
Bannlyst
Nya brickor på burgerking

vad är det för nya jäkla korgar man får på Burger King, i alla fall i GBG området.

Fan det värsta jag varit med om.
Citera
2003-12-09, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyberax2k
Nya brickor på burgerking

vad är det för nya jäkla korgar man får på Burger King, i alla fall i GBG området.

Fan det värsta jag varit med om.

Vadå?
Förklara för oss icke-medvetna...
Citera
2003-12-09, 18:46
Medlem
Såna har vi fått i Uppsala också, tyckte dom var riktigt dåliga.

Gargamel, det är korgar, istället för vanliga brickor.
Svårt att förklara.
Citera
2003-12-09, 19:14
Medlem
zappzapps avatar
korgar? det låter ju bra. jag har inte varit på Bk på jättemånga år, har deras mat bättrats sedan mitten av 90talet?
Citera
2003-12-09, 19:19
Medlem
Raazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zappzapp
korgar? det låter ju bra. jag har inte varit på Bk på jättemånga år, har deras mat bättrats sedan mitten av 90talet?

Ja, dem har blivit bättre tycker jag... men dem är ju fortfarande snabbmatskedja så man kan väl inte kräva för mycke av dem...
Citera
2003-12-09, 19:19
Medlem
Sun Rulers avatar
Samma sak här i Stockholm...det måhända är kanske något mer estetiskt tilltalande än de röda brickorna men dess funktionalitet är försämrad. Man kan klä upp en gris (hamburgarehak) men det kommer fortfarande vara en gris...Tänk om och ta tillbaka brickorna!
Citera
2003-12-09, 21:14
Medlem
Boogaloos avatar
Har inte korgarna att göra med deras mexarwraps? Eller är någon av de här för att stanna?

Personligen gillar jag korgarna, tar mycket mindre plats.
Citera
2003-12-10, 08:27
Bannlyst
kommer nu att börja slänga hela brickan vid varje bk besök
Citera
2003-12-10, 09:34
Medlem
Comps avatar
Försök beställ 2 Cola och två kaffe, en glass samt en burgare och balansera det i en lite skör korg!
*arg*
Citera
2003-12-10, 10:11
Medlem
var till början missnöjd med krogarna, men efter ett flertal luncher så räknar jag mig själv som positiv, framförallt pga den frigjorda bordsytan. som alla vet så tog de röda brickorna så mycket plats att fem personer aldrig fick plats vid ett runt bord på BK ättekulla i helsingborg, med de nya krogarna är det problemet som bortblåst.
Citera
2003-12-10, 10:19
Medlem
Comps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosMontana
som alla vet så tog de röda brickorna så mycket plats att fem personer aldrig fick plats vid ett runt bord på BK ättekulla i helsingborg.

Nä tyvärr har inte alla varit på BK i Ättekulla, Helsingborg...

.
Citera
2003-12-10, 10:19
Awaiting Email Confirmation
Cold dead handss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosMontana
var till början missnöjd med krogarna, men efter ett flertal luncher så räknar jag mig själv som positiv, framförallt pga den frigjorda bordsytan. som alla vet så tog de röda brickorna så mycket plats att fem personer aldrig fick plats vid ett runt bord på BK ättekulla i helsingborg, med de nya krogarna är det problemet som bortblåst.

Rent definitionsmässigt är Burger King mer ett sjapp än en krog.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in