2009-08-08, 23:42
Medlem
STHLM2009s avatar
Okej..

Just nu har jag sätt något som alla ni tittare kommer undra över vad blondinens problem är för något.

http://www.youtube.com/watch?v=lsACbJMWm94

ps: tänk på att hon låter som en ledsen hamster.

SE & NJUT
2009-08-08, 23:44
Medlem
Herregud! Hade precis förträngt henne
Så sjukt jobbig är hon..

MMH
2009-08-08, 23:44
Avslutad
Sånt här får mig att tappa förtroendet för mänskligheten så fruktansvärt mycket =/
2009-08-08, 23:48
Medlem
UAAs avatar
Jag rage:ade efter typ 12 sekunder. Det underliga är ju att hon spelar ju in skiten, så hon bara MÅSTE gå över videon innan hon laddar upp den, och under all denna tid så har hon INTE märkt att hon låter som en jävla tekanna. Jeez.
2009-08-08, 23:50
Bannlyst
Detta är inte första gången jag ser henne men jag har fortfarande inte förstått vad som är hennes problem. Fjortishoraäckel.
2009-08-08, 23:55
Medlem
CumBodjas avatar
Men för helvete, begriper ni inte att hon parodiserar över just det som ni använder som tillmälen om henne?
2009-08-08, 23:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Men för helvete, begriper ni inte att hon parodiserar över just det som ni använder som tillmälen om henne?
Skillnaden mellan henne och Kissie och dom som är seriösa är dock inte stor.
2009-08-08, 23:58
Bannlyst
Citat:

Källa på det? Hon har en egen blogg + en jääävla massa videos på sig själv - jag tror inte att hon skämtar..
2009-08-08, 23:59
Medlem
flipdotcoms avatar
Citat:

Jag tror bannemig inte det.

Fan vad jag hatar henne!
2009-08-09, 00:00
Medlem
eNzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Källa på det? Hon har en egen blogg + en jääävla massa videos på sig själv - jag tror inte att hon skämtar..

+1

Ont : Hon ser ju förövrigt ut som en hamster också ...

2009-08-09, 00:02
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium

Källa?

Vad förväntar du dig? Att jag ska bryta ihop och erkänna att det är jag som är bloggaren?
2009-08-09, 00:06
Medlem
_RHCP_s avatar
Citat:
Källa?

Vad förväntar du dig? Att jag ska bryta ihop och erkänna att det är jag som är bloggaren?

Lek inte överlägsen för du tror du är den-som-ser-igenom-skådespeleriet-och-kan-kalla-alla-andra-som-inte-förstår-för-korkade då
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in