2009-08-09, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CumBodja
Källa?

Vad förväntar du dig? Att jag ska bryta ihop och erkänna att det är jag som är bloggaren?

Jag förväntar mig en källa om att hennes blogg + videoblogg-inlägg är oseriösa och bara är parodier av "riktiga" bloggare..
2009-08-09, 00:10
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Jag förväntar mig en källa om att hennes blogg + videoblogg-inlägg är oseriösa och bara är parodier av "riktiga" bloggare..

Den fetade meningen får mig att dra på smilbanden!

Källan torde ju vara Amanda själv. Ser du inte att det hon gör är att parodisera så, tja, då kanske det är dags för linser?
2009-08-09, 00:12
Bannlyst
Citat:
Ser du inte att det hon gör är att parodisera så, tja, då kanske det är dags för linser?

Du tillhör den gruppen som inte ännu har insett att vissa människor i dagens läge faktiskt är så här jävla pantade?

EDIT: 3500 inlägg, hooray.
2009-08-09, 00:15
Medlem
CumBodjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enigmium
Du tillhör den gruppen som inte ännu har insett att vissa människor i dagens läge faktiskt är så här jävla pantade?

EDIT: 3500 inlägg, hooray.

Usch, är det så jävla illa som du säger? Att vissa personer verkligen är så dysfunktionella som denna donnan?

Jag vill inte tro dig, men jag börjar tro att du kan ha rätt.
2009-08-09, 00:16
Bannlyst
Citat:
Usch, är det så jävla illa som du säger? Att vissa personer verkligen är så dysfunktionella som denna donnan?

Jag vill inte tro dig, men jag börjar tro att du kan ha rätt.

Jo, tyvärr så är det just så här det ligger till.
..Och hon är långt ifrån ensam.

(Psst! Den dagen då partille johnny-trenden går över och fjortisar minskar drastiskt så är det hos Enigmium som det är fest!)
2009-08-09, 01:20
Moderator
Dretskols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mamooshka
Sånt här får mig att tappa förtroendet för mänskligheten så fruktansvärt mycket =/

Äsch då, kom in i värmen i MGB så skaru få se
2009-08-09, 01:36
Medlem
Krafses avatar
Lite störande entitet kanske men det finns, tro det eller ej, värre fittbeprydda våldnader där ute i kosmos.

Stör mig iofs sjukt mycket på är det satans "Mm!"-andet efter varje jävla ord!! WTF liksom.. Lär dig snacka som normalt folk för helvete.
2009-08-09, 10:09
Medlem
Cofis avatar
Haha, det fick mig att tänka på Stewie från family guy.

http://www.youtube.com/watch?v=w9rv1oJ4Res
2009-08-09, 11:07
Medlem
spleendids avatar
Hon befäster verkligen idén om den dumma blondinen. På så sätt är hon ändå ganska originell, för jag trodde ärligt talat inte att någon kunde vara så urbota korkad. Men hon gör sin grej och verkar inte låta sig påverkas. Cred för det, åtminstone.
2009-08-09, 11:17
Medlem
Dårhushjons avatar
Aarrgh, man vill ju bara knulla henne hårt i 2:an bara för att ta reda på om hon piper lika irriterande då.

Bend over and scream like a hamster bitch!
2009-08-09, 11:27
Medlem
Brakkisaths avatar
Påminde mig om ett marsvin istället.
jävla brud hon lär ju ha down syndrome.
2009-08-09, 11:34
Medlem
Wolfhaarts avatar
sveriges framtid.........................

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in