2009-10-31, 00:40
Medlem
10 stycken plus funkar rätt bra. Kusinen satt och drömde med öppna ögon senast, det var faktiskt rätt kul att se. Själv mådda jag bara dåligt dagen efter... Så om du har något mindre djur kan det nog möjligtvis bli roligt.
2009-10-31, 11:28
Medlem
Ida Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FizzyWhomack
Nej nu har du nog fel.

Tack!
Okej då vet jag, finns mycket att lära.
Hört läkare säga att om man inte är psykotisk och äter neuroleptika får man kraftigare biverkningar än om man är psykotisk.
Men jag har sett psykotiska må ruskigt dåligt av biverkningarna också.
Många mår nog dåligt av dessa mediciner.
2009-11-01, 05:34
Medlem
Har ett X antal propavan liggandes här hemma. Men efter mycket läsande här vet i fasen om jag vill använda någon
2009-11-01, 11:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RobinSamuelsson
Har ett X antal propavan liggandes här hemma. Men efter mycket läsande här vet i fasen om jag vill använda någon
Varför inte? Det är inget man flummar på somsagt. Har du lite sömnproblem så är det ett icke beroendeframkallande sömntablett. Ta 1-2tabletter, vänta 1.5-2timmar sen går du och försöker sova. Inga konstigheter med andra ord.

Vissa får lite myrkrypningar i benen men inte alla, vet inte om jag själv får det, lite skumt känns det väl ibland men tycker det är lite skönt. Individuellt med andra ord. Så har du problem att sova och inget annat tillgängligt så ser jag ingen anledning att avstå från ett försök.

Det är bara massa nötter oftast som vill flumma på dem eller käkar överdrivna mängder som brukar klaga och ha sig. Nu orkar jag inte skriva mer, samt att jag tar semester från forumet. Tack och hej för mig
2009-11-03, 21:24
Medlem
Nallen72s avatar
Det borde inte få kallas för sömnhjälpmedel, något av det värsta jag provat, och jag har inte provat att flumma på det. Jag har fått det en gång för att somna, jag var vaken i 15 tim med krypningar i hela kroppen och fruktansvärda krypningar i benen.

Usch inget jag rekommenderar....
2009-11-03, 21:31
Medlem
Citat:

är inte så jävla farliga som de verkar, däremot tycker väl de flesta att det är ungefär som att käka en alvedon eller något, man vill hellre ha riktig medicin om man mår dåligt
2009-11-03, 22:44
Medlem
minilogos avatar
Citat:
Ta ett par stycken någon öl och en holk så blir du skev, annars är de bara "bra" att sova på, enbart propavan är dock bara skit.
2009-11-04, 17:32
Medlem
Punkbrallas avatar
Ta två stycken på fyllan så känner du dig inte lika bakis dagen efter..iaf jag, skitpiller för övrigt
2009-11-04, 20:12
Medlem
Str8flushs avatar
Rävgift... skulle aldrig röra dom om jag ens fick pengar för det...

Om jag tar 1-2 st och går och lägger mig slutar det med att jag inte kan sova endå. Får gå runt i hela lägenheten för att mina ben får spasmer (myrkrypningar)

Testa ät dom så får du en egen uppfattning men räkna med att inte kunna sova och vakna trött dagen efter..
2009-11-04, 20:45
Medlem
BrainDisorders avatar
Dom gånger jag prövat Propavan, tog 2 st (mg okänt), men den vanligaste antar jag. Funkade bra på så sätt att jag var helt jävla dyngtrött, satt bokstavligen och hängde med huvudet. Trodde att man skulle somna närsom, men när man pillade sig till sängen så låg man där i nån slags limbo, man kunde inte somna och man inte orkade inte gå upp. Och så myrkrypningar i benen.
2009-11-04, 20:49
Bannlyst
Fick utskrivet stilnoct och propavan, stilnoct att somna på och propavan till att fortsätta sova hela natten på. Övergav propavanen efter 3nätter som ni säkert förstår, fick recept på 50st och 6st uttag med 14 dagars mellan rum. Synd det inte finns en marknad för propavan
2009-11-04, 21:09
Medlem
Usch, blir så sjukt seg dagen efter på Propavan.
Dessutom hjälper det inte alltid sömnen.. tacka vet jag Stilnoct.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in