2009-10-30, 03:35
Medlem
FizzyWhomacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ida B
Propavan är väll neuroleptika och inget man som "frisk" mår något vidare av.

De som står på neuroleptika (vid psykisksjukdom) skall väll inte få "alla" dessa biverkningar -rätta mig om jag har fel.
Det finns tabletter mot de värsta biverkningarna, redan där låter det tokigt.

Neuroleptika är en tung "psykmedicin" med många och obehagliga biverkningar.
Tänker på de psykisktsjuka man sett stå och trampa pga. av myrkrypningar och utöver har kraftiga skakningar = neuroleptika.
Läskig medicin
Nej nu har du nog fel.
2009-10-30, 05:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magiskasvampen
Hallå där! Jag hittade 2 stycken propavan utomhus förut. Jag undrar om man kan få ut något skönt av dessa eller är det bara rent skit? Om man kan ta dom samtidigt som man röker eller något?

Tycker ja du ska dumpa dom! har själv haft propavan utskrivet, tryckte i mig 6 st för ett tag sedan. aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! (fysiskt) sjuka jävla myrkrypningar i benen..
2009-10-30, 08:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flanus-
Tycker ja du ska dumpa dom! har själv haft propavan utskrivet, tryckte i mig 6 st för ett tag sedan. aldrig mått så dåligt i hela mitt liv! (fysiskt) sjuka jävla myrkrypningar i benen..
6st ja. Det är över rekommenderad dos man brukar få ditt jävla snille. Två stycken är inte sex.
2009-10-30, 17:56
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flanus-

Haha sex st? lite onödigt tycker jag eftersom du inte kan få nått rus på dem. Och myrkrypningarna är en vanlig biverkning. Men jag skulle aldrig ta mer än 2st innan läggdags!
2009-10-30, 18:47
Medlem
Sleazers avatar
propavan är rävgift, samma sak med lergigan och atarax.

dåligt
2009-10-30, 18:58
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sleazer
propavan är rävgift, samma sak med lergigan och atarax.

dåligt

Beror ju vad du ska ha det till! lergigan och atarax kan vara bra mot opiatklåda osv, kan ju inte vara rävgift om det är en medicin som finns där för någon anledning!
2009-10-30, 22:16
Jag hade Propavan ett tag, i så hög dos som 100 mg (4 tabletter) per kväll o jag märkte inget särskilt mer än att jag blev lite trött på kvällen. Men till sist så hjälpte de inte, o sen dess har jag haft Theralen.
2009-10-30, 22:23
Medlem
DrDorians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic
Jag hade Propavan ett tag, i så hög dos som 100 mg (4 tabletter) per kväll o jag märkte inget särskilt mer än att jag blev lite trött på kvällen. Men till sist så hjälpte de inte, o sen dess har jag haft Theralen.

När man käkat propavan ett tag så brukar dom där värsta biverkningarna försvinna, och en del känner inte ens av dom ibörjan. Som tex bakfylle känslan dagen efter bruka försvinna efter ett tags användande!
2009-10-30, 23:42
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychopatic

Själv tycker jag Propavan är bra men viss toleranshöjning märks efter ett tag. Theralen funkar väl men jag vill inte ta någon neuroleptika som påverkar dopaminet för att kunna sova, mår sämre psykiskt.

Har du inte märkt toleransökning på Theralenet?
2009-10-30, 23:49
Medlem
Fetnoppens avatar
Tycker faktiskt Propavan kan funka bra emot sömnlöshet. Men om man som vissa får krypningar i benen så är dom inte att rekommendera.
2009-10-31, 00:04
Citat:
Ursprungligen postat av Macgarver
Har du inte märkt toleransökning på Theralenet?
Nä, det är inget jag har märkt av, men sen tar jag relativt höga doser, 60-80 mg per kväll.
2009-10-31, 00:35
Medlem
släng skiten

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in