• 1
  • 2
2009-08-08, 17:13
Medlem
MicrograMs avatar
Rekommenderar också att du köper growkit (@ elephantos, azarius m.fl.)
Citera
2009-08-08, 17:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Annars kan du ju bara beställa 4-ho-met som ger väldigt lika effekter jämfört med svamp. Dessutom är det lagligt, så du slipper inta något illegalt precis som du önskade.

Kan du berätta mer om denna substans? Sökte och hittade tydligen ingen "officiell tråd" om den, eller hänvisa gärna till tråden om du vet var den ligger. Är den som cannabisens spice? Dvs ett något nertonat alternativ av den riktiga varan? Pulver?

Och ni som tipsar om growkit, är det bara att vattna? Oj, nu vet jag att det finns mer specifika trådar om ämnena så jag ska inte fråga allt för mycket här men tack för alla svar!
Citera
2009-08-08, 17:39
Medlem
Ozneks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Kan du berätta mer om denna substans? Sökte och hittade tydligen ingen "officiell tråd" om den, eller hänvisa gärna till tråden om du vet var den ligger. Är den som cannabisens spice? Dvs ett något nertonat alternativ av den riktiga varan? Pulver?

Och ni som tipsar om growkit, är det bara att vattna? Oj, nu vet jag att det finns mer specifika trådar om ämnena så jag ska inte fråga allt för mycket här men tack för alla svar!

4-ho-met-tråden: https://www.flashback.org/showthread.php?t=580813
Citera
2009-08-08, 19:16
Medlem
Escapisms avatar
Svamp har ju varit lagligt i Holland. Inte helt orimligt att alla droger kommer legaliseras anser jag. Men detta meddelandet kvittar väl eftersom ingen egentligen är sugen på att höra vad nån har att säga om detta, verkar som att nån har en annan anledning att trycka på F5.
Citera
2009-08-08, 19:21
Medlem
pebs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Escapism
Svamp har ju varit lagligt i Holland. Inte helt orimligt att alla droger kommer legaliseras anser jag. Men detta meddelandet kvittar väl eftersom ingen egentligen är sugen på att höra vad nån har att säga om detta, verkar som att nån har en annan anledning att trycka på F5.

Jag var där förra året, det är fortfarande lagligt men bara färska svampar (ej torkade) Gick i alla fall att köpa i varenda smartshop dom hade där nere, fanns stora kylskåp fylld med svamp. Mitt tips är att åka ned dit om du vill knarka lagligt, dessutom så försvinner det ur pisset innan du ens hunnit tillbaka till Sverige så tullen behöver du verkligen inte vara orolig för. Ett annat alternativ är ju som sagt toppslättskivling, det blir olagligt när polisen kan bevisa att du har plockat dem i syfte att flumma på dem. De måste altså kunna bevisa att du vet att det är psykadeliska svampar och tänker använda dem som knark. Du kan med andra ord alltid påstå att du trode det var kantareller, din kompis kan en del om svampar och hade lärt dig det (snäll kompis ) (Rätta mig om jag har fel, men det är vad jag har hört)

Har även för mig att toppslättsskivling blir olagligt om det är torkat (Då har du förberett det)
Citera
2009-08-08, 19:25
Medlem
Har bekanta i Karlstad som nämnde så sent som för någon vecka sedan sa att det fanns LSD där. Ingen aning om hur det är nu då lsd aldrig varit min cup of tea, men i vilket fall som helst lär man nog behöva komma i kontakt med precis rätt människor. Inte som cannabis direkt, där vem som helst känner till nån kran.

Annars rekommenderar jag att du beställer tryfflar från elephantos. Ska tydligen ha väldigt liknande effekter som svamp enligt de som testat.
Citera
2009-08-08, 20:20
Medlem
Vicious Edds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gulthotel
Jag har länge skrivit att jag aldrig ska använda något illegalt och kämpar dagligen för att cb legaliseras, men jag har bestämt mig för att bara för upplevelsens skull testa en psykadelisk drog - då de aldrig någonsin kommer legaliseras och jag vill verkligen uppleva det en gång innan jag dör.

Då undrar jag vad är egentligen farorna med att köpa från någon ute på stan? Jag får absolut inte åka dit för då förstörs mitt liv till den milda grad att självmord lär vara den bästa utvägen. Brukar poliser ligga och ruva bakom langare och väntar tills det att någon går fram och köper? Känner ni någon som torskat under själva köpet? Så är det riktigt "farligt" att gå runt och leta på stan? Är det lätt att hitta någon som kan ha en liten hoffman eller är det bara kontakter som gäller? Staden jag pratar om är förresten Karlstad, vet någon hur det ser ut där idag? Hörde att det knappt cirkulerar något alls...

Hoppas min tråd får leva kvar lite och att några vänliga själar ger mig några svar! Peace out o ha d gött!

/Nej inget jävla kranfiske, undrar bara hur det är med farorna då jag inte vill torska och förstöra mitt liv
Menar du på fullaste allvar att du skulle överväga självmord om du åkte fast för ringa narkotikabrott?

Har du haft någon motgång i ditt liv såhär långt överhuvudtaget eller lever du inbäddad i bomull? Hur kan man vara så skör att man inte tål en sån grej...
Citera
2009-08-08, 20:23
Medlem
likeithards avatar
Största faran med att köpa "på stan" är nog att bli blåst.
Citera
2009-08-08, 20:56
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oznek
Annars kan du ju bara beställa 4-ho-met som ger väldigt lika effekter jämfört med svamp. Dessutom är det lagligt, så du slipper inta något illegalt precis som du önskade.
Bra poäng
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in