Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2009-08-10, 21:55
Medlem
poven-xds avatar
Är du dum i huvet ?
Citera
2009-08-11, 18:17
Medlem
Cincardos avatar
I början av mitt förhållande som nu har varit i snart 8år rökte jag CB som en tok,det kunde gå minst en 5a om dagen ibland en 10a då man hade det gott ställt.

Detta gjordes varje dag,vecka efter vecka,månad efter månad och till slut så klagade tjejen på att hon kände sig konstig,illamående och extremt torr i munnen efter vi hade haft sex och de gånger hon svalde satsen så tyckte hon att det smakade "surhasch" av den,så jag vet inte kanske hon fick i sig lite passiva ämnen då eller om hon inbillade sig

Hon röker inte själv kan tilläggas..
Citera
2009-08-11, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cincardo
I början av mitt förhållande som nu har varit i snart 8år rökte jag CB som en tok,det kunde gå minst en 5a om dagen ibland en 10a då man hade det gott ställt.

Detta gjordes varje dag,vecka efter vecka,månad efter månad och till slut så klagade tjejen på att hon kände sig konstig,illamående och extremt torr i munnen efter vi hade haft sex och de gånger hon svalde satsen så tyckte hon att det smakade "surhasch" av den,så jag vet inte kanske hon fick i sig lite passiva ämnen då eller om hon inbillade sig

Hon röker inte själv kan tilläggas..

Du gjorde henne gravid
Citera
2009-08-12, 00:27
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poven-xd
Är du dum i huvet ?

Ja, jag är totalt jävla dum i huvet. Jag är ful också.

Skulle det vara olagligt att öppna en internet shop där man säljer sitt dagen-efter piss? skulle tullen kunna ta försändelsen och sätta dit mig för det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in