Flashback bygger pepparkakshus!
2009-08-09, 20:30
Medlem
AnotherNoOnes avatar
HAHA! No way! Fan vad skoj, min polare pissade en annan polare i munnen på arvika när hon hade tagit E, så den nerpissade personen fick alltså i sig merparten av substanden i andrahand? Nu var iför sig den nerpissade personen så pass väck av annat så hon hade förmodligen inte kännt av om hon tagit 5 E men om hon hade lämnat pisseprov dagen efter hade det alltså synts??
Citera
2009-08-10, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnotherNoOne
HAHA! No way! Fan vad skoj, min polare pissade en annan polare i munnen på arvika när hon hade tagit E, så den nerpissade personen fick alltså i sig merparten av substanden i andrahand? Nu var iför sig den nerpissade personen så pass väck av annat så hon hade förmodligen inte kännt av om hon tagit 5 E men om hon hade lämnat pisseprov dagen efter hade det alltså synts??

Snälla kompisar du verkar ha!

Edit: Eller mottagaren kanske var med på noterna? I så fall är det ju ännu värre...
Citera
2009-08-10, 03:56
Medlem
Soluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
Om jag itne missminner mig kan man utvinna tjack ur sitt piss.

men no way in hell att det funkar så som ts skriver.
Det går alldeles utmärkt eftersom tjacket inte metaboliseras av kroppen och kommer ut oförändrat i urinet afaik.

Bara att hälla upp i en kopp, låta urinet avdunsta och, öh, låta det väl smaka. =/
Citera
2009-08-10, 13:53
Medlem
likeithards avatar
Citat:

En påtänd brud pissade en annan påtänd brud i munnen?

Tanken gör mig apkåt! Väldigt perverst och otroligt upphetsande.
Citera
2009-08-10, 14:51
Medlem
Ikappenknapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
det gäller MDMA också.. fast att dricka sitt piss sitt jävligt desperat..

Är inte MDMA:s metabolit MDA? Har för mig att man pissar ut både MDMA och MDA om man bara tagit MDMA.

Jo tanken har slagit mig att komma på en lapp som suger upp MDMA och/eller MDA som man vispar runt i pisset så sugs det upp på det så man kan återanvända
Citera
2009-08-10, 17:53
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
det gäller MDMA också.. fast att dricka sitt piss sitt jävligt desperat..

har för mig att arkomann sparade sitt piss i burkar för att sedan skrapa upp det som blev kvar i botten efter dunstning och så gjorde han bomber på det.
men ja som sagt det är väl jävligt desperat kanske eller som han uttryckte det ekonomiskt.

verkar vara en skön lirare måste jag säga.
Citera
2009-08-10, 18:02
Medlem
Lalaquins avatar
Man kan ju köra en aceton tvätt då säkert mycket i pisset binder sig till det men inte amfetamin/mdma. så ledes får man ju bort mycket av det äckliga i urinet, men ja, nog inte så hälsosamt.

Sedan angående det där med urinet att det skall vara lagligt, är säker på att jag sett en artikel där en kille blev arresterad för att han hade typ 100liter urin med amfetamin i. Hittar den inte nu bara :/
Citera
2009-08-10, 18:26
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likeithard
En påtänd brud pissade en annan påtänd brud i munnen?

Tanken gör mig apkåt! Väldigt perverst och otroligt upphetsande.

Hehe oh yes, i mitt tält! romantiskt värre, minna vänner stod för alla perversa utsvävningar halva festivalen var inblandade i diverse aktiviteter fick jag reda på dagen efter. Hittade bla ett dussin underkläder, en svart groteskt stor dildo och en pöl glidmedel när jag packade ihop mina prylar på söndagen
Så om det stämmer om den passiva knarkningen kan vårt camp gjort sig skylldigt till masspåverkan av festivaldeltagare
Citera
2009-08-10, 18:27
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Snälla kompisar du verkar ha!

Edit: Eller mottagaren kanske var med på noterna? I så fall är det ju ännu värre...

Eeh jo hon var med på det!
Citera
2009-08-10, 18:27
Medlem
trippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Man kan ju köra en aceton tvätt då säkert mycket i pisset binder sig till det men inte amfetamin/mdma. så ledes får man ju bort mycket av det äckliga i urinet, men ja, nog inte så hälsosamt.

Sedan angående det där med urinet att det skall vara lagligt, är säker på att jag sett en artikel där en kille blev arresterad för att han hade typ 100liter urin med amfetamin i. Hittar den inte nu bara :/

snälla hitta artikeln. vem fan är så skabbig att man sparar 100 liter urin .

nej klart att det inte är lagligt att ha det i urinet . det är ju själva substansen som är illegal så hur du än har det så är det illegalt om du inte har det på recept men då behöver du nog inte spara ditt piss.
och att ha en substans i urinet / blodet är ju ringa narkotikabrott så det finns ingen chans att det skulle vara lagligt.
Citera
2009-08-10, 20:21
Medlem
Pinkskins avatar
Citat:
Eeh jo hon var med på det!

Var hon verkligen det?

"Nu var iför sig den nerpissade personen så pass väck av annat så hon hade förmodligen inte kännt av om hon tagit 5 E men om hon hade lämnat pisseprov dagen efter hade det alltså synts??"

Snacka om att ungdomen är bortslösad på de unga!
Citera
2009-08-10, 20:33
Medlem
AnotherNoOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkskin
Var hon verkligen det?

"Nu var iför sig den nerpissade personen så pass väck av annat så hon hade förmodligen inte kännt av om hon tagit 5 E men om hon hade lämnat pisseprov dagen efter hade det alltså synts??"

Snacka om att ungdomen är bortslösad på de unga!

jo fan hon garvar ju åt det i efterhand, men kanske inget som skulle upprepas i efterhand
men men det drabbade ju ingen fattig och alla inblandade överlevde med hälsan i behåll! varför spara när man kan slösa?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in