2003-12-09, 11:47
Medlem
cactuS_s avatar
Satt här och funderade hur det skulle passa in med en cyanidkapsel,
av den modellen som FNL eller likande gerilla grupp använder sig av som ett fint halsband...

någon som vet vart en sådan kan inskaffas utan att behöva åka till vietnam eller liknande...

dock inte för någon tänkt konsumption utan snarare en väldigt bizarr pryl att ha hängande på väggen....skicka gärna ett pm eller nåt.....

skulle vara uppskattat!

hadé
Citera
2003-12-09, 12:36
Bannlyst
EDIT......
Citera
2003-12-09, 16:00
Medlem
Ne men usch och fy.. Få får man för sig på fyllan att man ska testa shitten...HAHAHAHA.. Skulle iaf jah få.
Citera
2003-12-09, 17:27
Medlem
porrpumpans avatar
Jag vet inte riktigt hur dann kapsel du menar, men om du har någon bild eller något du ka lägga upp skulle det nog förenkla jobbet.
Citera
2003-12-09, 17:44
Medlem
nxstys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactuS_
Satt här och funderade hur det skulle passa in med en cyanidkapsel,
av den modellen som FNL eller likande gerilla grupp använder sig av som ett fint halsband...

någon som vet vart en sådan kan inskaffas utan att behöva åka till vietnam eller liknande...

dock inte för någon tänkt konsumption utan snarare en väldigt bizarr pryl att ha hängande på väggen....skicka gärna ett pm eller nåt.....

skulle vara uppskattat!

hadé

Om du endå inte ska använda den till att ta kål på nån så kan du väll lika gärna fylla en kapsel med socker eller nåt och säga att det är cyanid
Citera
2003-12-09, 18:28
Medlem
cactuS_s avatar
den ska vara av typ halsbandformat, genomskinligt glas....har inte hittat någon bild på en sådan....
Att mitt intresse för sjuka och skruvade saker o ting är nog inget som en glas kapsel med socker skulle motverka...

>porrpuman tack för hjälpen i alla fall...

>alla skräp skivare varför orkar ni ens knappa med fingret om ni inte har något vettigt att komma med....jag ställde bara en rak fråga....
Citera
2003-12-10, 02:09
Medlem
porrpumpans avatar
Jag råkade hitta Stash cylinder i kromad metall*på ND. Det är tyvärr inte glas som du vill ha det men det är i alla fall något. Har själv 2 dem som finns på bilden, dem fungerar lika bra att ha på nyckelringen som att sätta på ett halsband. Kan även meddela att den till höger har en liten miniglasbehållare i sig .

Här är en bild på dem båda:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in