2009-08-09, 18:36
Medlem
KapitalKamelens avatar
Tommy. En Tommy brukar nästan aldrig vara högpresterande i teoretiska ämnen. Det är ganska så svart eller vitt med en Tommy, i ungdomen var han antingen främlingsfientlig EPA-raggare eller så hängde han med fel sorts invandrare. Vad som händer med en Tommy i vuxen ålder kan vi bara spekulera i.
2009-08-09, 18:42
Medlem
Ecnals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Heter man Lars är man ganska lång och bär anständiga kläder. Lars är en omtänksam och teknikintresserad person med normalhöga ambitioner. Lars för mig symboliserar ett inre lugn.
Lars går an, men när man sneglar på namnet Lasse då jävlar, en tjock person som gärna blir arg på folk. Har alltid smutsiga kläder och fettigt äckligt hår, han har kort stubin men gråter även gärna.
edit:

Hur ser ni på namnet Ragnhild ?
2009-08-09, 21:28
Medlem
Wermlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal
Lars går an, men när man sneglar på namnet Lasse då jävlar, en tjock person som gärna blir arg på folk. Har alltid smutsiga kläder och fettigt äckligt hår, han har kort stubin men gråter även gärna.
edit:

Hur ser ni på namnet Ragnhild ?
Ragnhild vet jag! Det är en medelålders kärring som är glad i flaskan. Hår som en gång varit svart, kanske mörkt brunt, men nu är gråsprängt. Ganska raspig röst av sponken.

Alf är en överlugn, nästan trög, person.

Mats mobbar i skolan. Den vuxne Mats vet jag inte... känns som om han skulle kunna vara driftig och starta en massa småföretag, men det bär sig inte riktigt för honom så det mesta går åt helvete.

Roland är smygbög.

Jessica är ett namn som bara får mig att tänka på vänlighet och lite oskuldsfullhet, likaså Helena.

Marit är en riktig bitch.

Ragnar är alltid sur och kan vara typen som kommer till jobbet bakfull varje måndagsmorgon.

Någon som håller med?

Wermland
2009-08-09, 21:33
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ecnal

Det är sant. Men vissa Larsar passar helt enkelt inte att kallas Lasse, dessa förblir Lars, och förblir den anständiga halvan av de som bär namnet. Lassar vet man aldrig var man har. De gillar förmodligen träslöjd och alkohol, allmänt slapp stil.
2009-08-09, 21:35
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wermland
Mats mobbar i skolan. Den vuxne Mats vet jag inte... känns som om han skulle kunna vara driftig och starta en massa småföretag, men det bär sig inte riktigt för honom så det mesta går åt helvete.
Wermland

Småföretagen kan jag bekräfta, gärna med inriktning mot IT. En första generationens datornörd. Kör förstås Volvo.
2009-08-09, 23:37
Medlem
Offsures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tubby Steve
Här är dom som heter Kim bråkstakar och har gått IV programmet eller inte gymnasiet alls.
Helt korrekt.

Folk som heter Robin är inte speciellt smarta, men ändå schysta personer.
2009-08-09, 23:55
Medlem
Allaks avatar
Jävlar, varenda jävel jag känner med dessa namn stämmer in på pricken.
2009-08-10, 01:32
Medlem
.Buddahs avatar
Nisse den glada korta spillevinken med oranged hår och fräknar.
Ulf spännisen från norrland som tuggar snus och jobbar i gruvan
2009-08-10, 04:13
Medlem
KapitalKamelens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .Buddah
Ulf spännisen från norrland som tuggar snus och jobbar i gruvan

Haha känner 2 Ulf, ingen av dom är hårda spännisar men båda kommer från Norrland!
2009-08-10, 12:44
Medlem
Husvagnens avatar
Gunnar - Den snälla pojken som sedan växte upp och blev en fulländad pundare utan dess like.

Jerry - Ofta en snubbe med ADHD-tendenser och är inte klassens ljus. Finns risk att denna person går fordonsprogrammet och blir en rutinerad biltjuv.

Jöns - En riktig bonde som arbetar med sina djur dagarna i ända. Hans odör går inte att beskriva med ord. Finns även tendens till att vara byfåne.
2009-08-10, 12:54
Medlem
kunskapsmalmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim666
Pontus som ofta kallas för Poppe är en trög människa, tror att han är bra på sport och är ständigt iklädd sportiga kläder, ofta mjukisbyxor.
Någon som känner igen?

Njaa, stämmer inte alls faktiskt. Han jag känner är ett överklass barn och son till en mycket känd person inom sport världen. Duktig i skolan var han också.
2009-08-10, 13:46
Moderator
impieteers avatar
De räcker med de trådar som finns om namn.
/ Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in