2009-08-08, 02:24
Medlem
JointOfStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av markinus.
Tony ser jag som en lång och kaxig rätt halvful kille i keps, skinnjacka som röker och bryter på finska. Tony var den där tuffingen i högstadiet som hade moped och epatraktor och sedan började på fordonsutbildningen i gymnasiet... vad som blev av Tony sedan vet ingen.

HAHAHAHAHAHAH så sant!
eller vad sägs som ricky? också ett sådant namn tycker jag
2009-08-08, 02:42
Medlem
Soiboists avatar
Sune. Alla som heter Sune är klantskallar.
2009-08-08, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av turenne
Bertil är lång (ca 190+) väldigt lugn av sig och har mörk röst. Ofta stor fan av bilar

haha så sant! känner två Bertil(ar?) båda storväxta och bilmekaniker!
2009-08-08, 08:23
Medlem
zaturn87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spleendid
Heter man Lars är man ganska lång och bär anständiga kläder. Lars är en omtänksam och teknikintresserad person med normalhöga ambitioner. Lars för mig symboliserar ett inre lugn.

HOLY SHIT DU BESKREV JUST MIN FARBROR IN I MINSTA DETALJ

Fast han kallas för Lasse...

Snacka om att träffa rätt...
2009-08-08, 08:55
Medlem
-Ellington-s avatar
Joel. Alla Joel jag träffat har antingen varit dumma i huvudet eller haft downs syndrom.
2009-08-08, 09:12
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SinistraMano27
"Jessica" Davids motsvarighet... hon kan vara lite busig dock och röka med laidback folket på skolan, röra sig över båda lägren (Hon är oftast naturligt blond och blir lätt solbränd.)

Den där skriver jag under på. Småsnygg är hon och ofta lite diskret slampig med inte bara en sexpartner. Men hon spelar sina kort rätt och lyckas ändå ses som ganska ambitiös och eftertraktad.

Fan, det verkar råda ett skönt konsensus kring Tony. Inte konstigt att namnet dalat i popularitet. Hårda namn funkar inte längre. :P
2009-08-08, 09:15
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JointOfStyx
HAHAHAHAHAHAH så sant!
eller vad sägs som ricky? också ett sådant namn tycker jag

Ricky, Rille, Rickard. Alla dessa namn ger mig bilden av en ganska lång avslappnad dumskalle. Han gör inte jättemycket väsen av sig men eftersom han fick gå om en klass någonstans i mitten av grundskolan vet alla hur puckad han faktiskt är. En sån som man skrattar åt, snarare än med. Besitter dessutom ett halvinstabilt damphumör och är lättretlig.
2009-08-08, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Ellington-
Joel. Alla Joel jag träffat har antingen varit dumma i huvudet eller haft downs syndrom.

Samma här, joel är ett känt retardnamn
2009-08-08, 20:05
Bannlyst
Giorgio har en fantastiskt stor lem och gillar överviktiga kvinnor.
Han röker camel och när en dröm om att äga ett strandhus och lära sig att surfa. Den drömmen ska bli verklighet via svartjobb på morbrors restaurang, kombinerat med försäljning av lösögonfransar och vita märkesjeans direkt ur hockeybag.
2009-08-08, 20:37
Medlem
Joakim666s avatar
Pontus som ofta kallas för Poppe är en trög människa, tror att han är bra på sport och är ständigt iklädd sportiga kläder, ofta mjukisbyxor.
Någon som känner igen?
2009-08-08, 20:51
Medlem
knekt sparvs avatar
Citat:
Heter man Lars är man ganska lång och bär anständiga kläder.
Nej.

Citat:
Lars är en omtänksam och teknikintresserad person med normalhöga ambitioner. Lars för mig symboliserar ett inre lugn.
Kunde inte sagt det bättre själv.
2009-08-08, 21:30
Medlem
spleendids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joakim666
Pontus som ofta kallas för Poppe är en trög människa, tror att han är bra på sport och är ständigt iklädd sportiga kläder, ofta mjukisbyxor.
Någon som känner igen?

På pricken! Glöm inte det ofta rakade pungkulehuvet och det roliga skrattet. Tack vare för mycket läsk och godis fixar han snabbt en vågformad tandrad.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in