2009-08-10, 19:10
Medlem
kittydeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R.Stotzky
Jag ville visa på idiotin i svepande generaliseringar som att den vuxne ALLTID har övertaget.
Som sagt, jag "känner" Alex, och jag tror inte att den på något sätt är ett skämt. Du kanske har missat att han bloggat om detta i flera år?

ur ett FYSIOLOGISKT PERSPEKTIV har den vuxna ALLTID övertaget.det är fakta och inget annat. men självklart finns det nyanser. det finns det alltid. trist att behöva upprepa ALLT man skriver hela jävla tiden. selektiv dyslexi och pedofili allt i samma tråd

och eftersom ingen kan svara på en enda av mina frågor
Citat:
och ponera att världen såg ut som så att det icke var olagligt att som vuxen ha sex med barn. var någonstans går gränsen för våldtäkt? är det samma som gäller för vuxna att ett nej alltid är ett nej? i så fall är man byxmyndig när man lär sig prata? eller är 1-2 åringen kanske mogen nog att dra gränsen? vem bestämmer det? du? är 6 åringen redo att penetreras?? har barnets föräldrar något att säga till om? ska då barnets andra förmågor som tillskrivs en myndig ses över? ska barnet få bruka alkohol, köra bil?
utan väljer att hitta ursäkter i fyrkantiga citat så lämnar jag tråden med samma åsikt som jag kom
Senast redigerad av kittydeep 2009-08-10 kl. 19:19.
Citera
2009-08-10, 19:17
Medlem
Maeglins avatar
Otroligt. Tråden gick omedelbart överstyr.

OnT:
Vad vi kom fram till innan tråden låstes förra gången var att Alex är knuten till piratpartiet (som inte svarar på e-post ang. detta) för vilka han delat ut röstsedlar, använder sig av Alviks station när han reser och är bekant med några av forumets pedofiler.

Någon som har någonting mer?
Citera
2009-08-10, 19:24
Medlem
intemartins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Så dom som väljer att leva i celibat är alltså varken bögar, hetro eller pedofiler?

Ja, inte präster eller så, eftersom att alla vet att dom både är bögar och pedofiler.

Jag syftar på dom som har sexlust men av olika anledningar väljer att inte "ge efter"

jag tar inte den risken om jag stött på en pedofil i min närhet även om han greppar bibeln när de känner sig kåta.

jag hade nog inte ens kunnat acceptera det även om denna flyttade ifrån mitt närområde då jag tänker på vilka hemska öde som kan drabba andra barn,

kort sagt det är bra att jag vad jag vet inte stött på en pedofil i min närhet än.

jag är ingen mördare men jag kommer altid sätta barns säkerhet i främsta rummet,
Citera
2009-08-10, 19:54
Medlem
R.Stotzkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intemartin
kort sagt det är bra att jag vad jag vet inte stött på en pedofil i min närhet än.
Tro mig, det har du. Andelen pedofiler uppskattas till 3-5% av befolkningen, så om du känner 100 personer så finns det rent statistiskt 3 till 5 pedofiler bland dina vänner.

Jag skulle bli förvånad om inte en av tjugo personer inom barnomsorgen är pedofiler.
Citera
2009-08-10, 20:05
Medlem
ugge_das_boots avatar
nej kunde bara läsa en halvsida av bloggen sen mådde jag illa
Citera
2009-08-10, 21:37
Medlem
intemartins avatar
Ska klargöra några saker för er här som är upenbara pedofiler som förfasas över dödshot och att folk vill stympa era kroppar.

Jag vet att Pedofili är en sexuel lägning dvs ingen man kan bota lika lite som homosexualitet det är naturligt då det förekommer mer eller mindre ibland människor (även djur), men då den förkrossande majoriteten är hetro och homosexuella och är måna som det som de älskar mest av alt dvs sina barn.

Vi vill att de ska ha en trygg uppväxt och kunna lita på vuxna och människor i livet samt ej bli utnytjade och förgripna.

Att såna som jag (majoriteten) vill både döda och stympa pedos är just pgr av denna enorma försvarsmekanism som finns inbyggt i varje förälder och sunt tänkande människa.

Vi (jag) säger sånt och skulle faktiskt vara kapabla att göra mkt av det vi säger just pgr av att ni hotar det käraste vi har i livet *våra barn*

Detta gör oss livrädda och rädda människor är ju inte så logiskt tänkande så även om vi skulle få div straff så vet vi att ingen skulle (ja förutom pedots släkt) fördömma våra handlingar,

väldigt få i samhället skulle tycka att det var ens en dålig sak vi gjort då vi försvarat det som vi håller kärast, vår framtid våra barn.

nu beklagar jag verkligen att vissa föds med den lägningen men vem sa att livet var rättvist (allra minst för de barn som blir utsatta och deras nära och kära)

Er rätt till er sexuallitet och liv faller till föga när det kommer till våra barn så är det helt enkelt surt för er och nödvändigt för oss.

ha det så bra i era liv men ja jävlar om jag kommer på någon av er stirrandes på mina barn.
Citera
2009-08-10, 21:51
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maeglin
Otroligt. Tråden gick omedelbart överstyr.

OnT:
Vad vi kom fram till innan tråden låstes förra gången var att Alex är knuten till piratpartiet (som inte svarar på e-post ang. detta) för vilka han delat ut röstsedlar, använder sig av Alviks station när han reser och är bekant med några av forumets pedofiler.

Någon som har någonting mer?

Ja först måste ju alla coola killar komma in i tråden och spänna musklerna och skryta över hur hatiska och tuffa dom är

Vi får väl reda på mer om han kan leta sig till fb och svara på lite frågor, var ju nån som skulle fixa det. Men den infon som finns borde ju räcka ganska långt om det nu verkligen är intressant att ta reda på exakt vem han är. Tycker han borde få fortsätta vara anonym
Citera
2009-08-10, 21:55
Medlem
SparkMans avatar
Haha det är ju den där piratpartistens blogg som jag läste en annan gång
Citera
2009-08-10, 22:16
Medlem
ESS-Lunds avatar
Kan han inte begära politisk asyl i något land där det är lagligt att gifta sig med barn? I Sverige behöver vi dock inte honom.
Citera
2009-08-10, 22:37
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Någon som har klurat ut vem svinet är ännu? Han ska jävlar i mig polisanmälas! Jag blir så jävla förbannad!
Citera
2009-08-10, 22:44
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
- Tjena polisen det är Gammal Hårdrockare här! Jo det är en kille som har skrivit en blogg på nätet och jag gillar inte riktigt hans texter, kan ni göra något åt saken?
Citera
2009-08-10, 22:49
Medlem
HansScheikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
- Tjena polisen det är Gammal Hårdrockare här! Jo det är en kille som har skrivit en blogg på nätet och jag gillar inte riktigt hans texter, kan ni göra något åt saken?
Om aset hängs ut, tror jag inte att det är polisen han skall vara rädd för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in