Citat:
Ursprungligen postat av Snuffelbutt
Så dom som väljer att leva i celibat är alltså varken bögar, hetro eller pedofiler?
Ja, inte präster eller så, eftersom att alla vet att dom både är bögar och pedofiler.
Jag syftar på dom som har sexlust men av olika anledningar väljer att inte "ge efter"
jag tar inte den risken om jag stött på en pedofil i min närhet även om han greppar bibeln när de känner sig kåta.
jag hade nog inte ens kunnat acceptera det även om denna flyttade ifrån mitt närområde då jag tänker på vilka hemska öde som kan drabba andra barn,
kort sagt det är bra att jag vad jag vet inte stött på en pedofil i min närhet än.
jag är ingen mördare men jag kommer altid sätta barns säkerhet i främsta rummet,