2009-08-05, 23:06
Medlem
bob-marerlys avatar
Vad fan har h'nt_ .fr[getecken
Helt pl;tsligt slutade en j'vla massa knappar fungera. Eller r'ttare sagt byta plats med varandra. De flesta tecknen 'r p[ helt fel platts och dyker upp p[ helt fel st'llen som synes.

Kan heller inte bero p[ d[liga batterier d[ jag har den vanliga sladdf;rsedda versionen.
Om ni inte kan tyda vad jag skrivit kan jag g;ra ett nytt f;rs;k att formulera mig p[ engelska.
Sjukt jobbigt 'r det, hoppas n[gon h'r kan hj'lpa till att l;sa hyroglyfmysteriet.

Tack
Citera
2009-08-05, 23:10
Medlem
Lappskojss avatar
du har lyckats byta till engelskt tangentbord, tryck shift + alt och testa så ska nog
allt lösa sig.

tittar du hära så inser du snabbt vad som hänt.
http://en.wikipedia.org/wiki/File:Qwerty.svg

OT: kan garantera att det finns ett 100 tal trådar om detta redan.
Citera
2009-08-05, 23:12
Medlem
Det verkar bara vara åäö som saknas. Dvs du har nog fått in engelskt tangentbord eller nått.
Citera
2009-08-05, 23:13
Medlem
hawaruss avatar
Hahahahah alltid lika kul varje gång någon failar med detta :P En vän till mig installerade om msn när de blev så förut...

Som han innan, tryck på alt-shift så löser det sig
Citera
2009-08-05, 23:14
Medlem
bob-marerlys avatar
Tusen tack! Nu är allt i sin ordning igen. Använde sökfunktionen men visste inte riktigt vad jag skulle använda som sökord mer än "tangentbord" vilket gav på tok för många träffar. Men tur det inte var något jobbigare problem och att det fick en snabb lösning.

Tråd kan låsas.

Edit: Tar på mig att jag är officiellt n00b-förklarad nu. Haha.
Citera
2009-08-06, 00:30
Medlem
nylndrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bob-marerly
Tusen tack! Nu är allt i sin ordning igen. Använde sökfunktionen men visste inte riktigt vad jag skulle använda som sökord mer än "tangentbord" vilket gav på tok för många träffar. Men tur det inte var något jobbigare problem och att det fick en snabb lösning.

Tråd kan låsas.

Edit: Tar på mig att jag är officiellt n00b-förklarad nu. Haha.
Du kan ju förhindra att det händer igen genom att ta bort Engelska i språkfältets meny. Skulle du mot all förmodan behöva det igen är det jättelätt att installera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in