2003-12-08, 16:06
Medlem
Ja, hur bär man sig åt för att komma över någon egentligen? Många verkar klara sig bra på att hata och att söka kravlös tröst. Hur vanligt är det och funkar det? Andra medel, finns det? Hur har ni andra klarat det? Jag är nyfiken.
Citera
2003-12-08, 17:13
Medlem
Schaffers avatar
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med den här frågan.

/Schaffer
Citera
2003-12-08, 17:15
Medlem
kopiösa mängder ganja hjälper.
Citera
2003-12-08, 17:20
Medlem
TomBombadills avatar
Lär nog behöva samma råd snart..
Citera
2003-12-08, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
kopiösa mängder ganja hjälper.

Majoriteten av dina inlägg är fullständigt poänglösa. Need I say more?

Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med den här frågan

Har inte bett om hjälp och inte ens antytt att det är något som applicerar på mig själv, utan anser bara att det kan vara ett ganska intressant ämne. De flesta har ju kommit vidare från relationer av alla de slag på det ena eller det andra sättet och det vore berikande att se om folk haft andra lösningar än jag själv.
Citera
2003-12-08, 17:26
Medlem
Afonsos avatar
En del är väldigt snabba på att skaffa någon ny. Är lite skeptisk till det, har iaf aldrig funkat för mig.

Det måste nog göra ont ett tag...
Citera
2003-12-08, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laura
Majoriteten av dina inlägg är fullständigt poänglösa. Need I say more?

Med såna dryga inlägg kan jag förstå varför du får psykfall efter dig.
Citera
2003-12-08, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanatic
Med såna dryga inlägg kan jag förstå varför du får psykfall efter dig.

Dina inlägg har till stor del varken substans eller sakligt innehåll. När du istället för att bemöta det kommer med ytterligare osakliga kommentarer tycker jag att du understryker det jag påpekade enligt ovan.
Citera
2003-12-08, 17:35
Medlem
Citat:
Dina inlägg har till stor del varken substans eller sakligt innehåll. När du istället för att bemöta det kommer med ytterligare osakliga kommentarer tycker jag att du understryker det jag påpekade enligt ovan.

Så bra att du har kollat alla mina posts för att påpeka det då.
Citera
2003-12-08, 17:35
Medlem
WhoAmIs avatar
Citat:

Jag tror att det är lättare i längden att bara ignorera inlägg som man tycker är poänglösa. Det är så lätt att ta sig vatten över huvudet.
Citera
2003-12-08, 17:39
Medlem
WhoAmIs avatar
Jag tror att det beror på omständigheterna. Jag känner ett par som precis har gjort slut (var i hop i 5 år, gjort slut för 4 månader sedan) . Tjejen har tagit det bra (det var hon som gjorde slut) och har en ny kille. Ex-killen deppar som fan, och har retarderat tillbaka 5 år i tiden. Han är nu den omogna, spralliga och "crazy" kille med dålig andedräkt som han var för 5 år sedan.
Citera
2003-12-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WhoAmI
Jag tror att det är lättare i längden att bara ignorera inlägg som man tycker är poänglösa. Det är så lätt att ta sig vatten över huvudet.

Sant, men jag irriterar mig på dålig kvalitet eftersom jag är en krävande kvinna

Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
En del är väldigt snabba på att skaffa någon ny. Är lite skeptisk till det, har iaf aldrig funkat för mig.

Det måste nog göra ont ett tag...

Jag tycker själv många gånger att just män är väldigt snabba med det där, oavsett om det är ärligt mot dem själva och andra eller inte. Kan du utveckla lite? Som sagt, jag tycker att ämnet är intressant som sådant. Vari ligger fördelarna med att gå vidare snabbt, vad är nackdelarna? Har man betänkligheter eller passerar de fort? Är det lätt att döva känslor genom att involvera sig i något annat så snart som möjligt? Är det hållbart?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in