2003-12-08, 12:26
Bannlyst
En sak jag alltid velat gra r att spela Onlinepoker p internet, och d menar jag inte 7 card -stud hi-lo och sn poker. Jag menar vanlig klassisk 5 handspoker med 2 byten(ungefr som man spelade i plugget med polarna p rasterna) om ngon har ngra hrliga lnkar vore jag evigt tacksam

edit: kanske ska bertta att jag inte vill spela poker med riktiga pengar, fr jag har inget internetkonto, visa, eller paycard p internet
Citera
2003-12-08, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hajpajkala
En sak jag alltid velat gra r att spela Onlinepoker p internet, och d menar jag inte 7 card -stud hi-lo och sn poker. Jag menar vanlig klassisk 5 handspoker med 2 byten(ungefr som man spelade i plugget med polarna p rasterna) om ngon har ngra hrliga lnkar vore jag evigt tacksam

edit: kanske ska bertta att jag inte vill spela poker med riktiga pengar, fr jag har inget internetkonto, visa, eller paycard p internet

I och fr sig spelas inte mrkpoker med tv byten utan med ett, men vill du lira p ntet s r www.planetpoker.com ett hett tips.

EDIT: P www.24hpoker.com spelas det ocks mrkpoker.
Citera
2003-12-08, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nusseman
I och fr sig spelas inte mrkpoker med tv byten utan med ett, men vill du lira p ntet s r www.planetpoker.com ett hett tips.

EDIT: P www.24hpoker.com spelas det ocks mrkpoker.

Ah ! tusen tack
Citera
2003-12-08, 12:47
Medlem
ladbrokes har det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in