Citat:
Ursprungligen postat av Padme
När skedde den reella utvidgningen isåfall? Inlägg om samlevnad/relationer som hamnat där var väl tillåtna t.o.m. när Securions var mod där. Vad jag kan minnas iallafall.
Egentligen kan jag inte svara på det eftersom jag inte var här den tiden du refererar till, då Securion var mod där (vilket du också vet). Måste jag utveckla en petitess nämnd i ett annat sammanhang? Men alright

here it goes:
Sexdebatt blev ju större och större vad jag kunde se, åtminstone tyckte jag det under den korta tid jag huvudsakligen var verksam där. Till slut var där nästan mer frågor gällande samlevnad än om sex - oftast hamnade man i alla fall där i trådarna. Om det är något som gått av och till vet jag ju inte. Man hade en relativt snäll profil vad gäller gränsdragningsfrågorna i det forumet trots att jag vet att Kyle_Troy gjorde ganska ordentliga insatser att få folk att hålla sig till topic och inte glida in på samlevnadsfrågor istället för huvudsakligt ämne under 'Sexdebatt'. FB har väl också vuxit ganska mycket i antalet användare det senaste halvåret, men också de senaste månaderna? Eftersom forumet var och fortfarande är ett av de största på FB och Kyle_Troy hanterade flera forum behövdes en side-kick, du Padme.
Sammanfattningsvis tror jag att den reella utvidgningen utvecklats successivt. Sedan tog det ett tag innan andra tog upp den formella frågan, huruvida man skulle döpa om/utvidga forumet till just 'sex & samlevnad' trots att det i realiteten redan fungerade som ett sex och samlevnadsforum för de flesta.