2009-08-06, 02:19
Medlem
Impulse202s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Späk
Från tn92's BDB, skrivet av honom som kommentar till hans senast upplagda bild:
"och ni vet ingenting om mig och min familj ni tror jue att vissa av mina polare e min kusin :S"

Jag ber återigen om ursäkt för att jag rörde ihop det vid dessa sena timmarna, var ej meningen att du skulle börja lipa.

För övrigt bor jag i centrala Skurup, come and get me

(ej riktat mot Späk ofc)
Citera
2009-08-06, 03:10
Medlem
prudenss avatar
"Pia Nilsson wrote
at 10:28pm yesterday
Min älskade lilla Lottie som jag saknar dig.... Varje sekund tänker jag på dig min lilla dotter. Jag tänker hela tiden på hur någon har kunnat rycka dig ifrån mig på detta brutala sätt som jag fick se då jag fann dig MÖRDAD...............DU ÄR OSKULDEN SJÄLV OCH MAMMAS STORA STOLTHET. Jag är så chokad och har INTE acceperat att du INTE finns mer. Jag väntar hela tiden på att du skall komma skrattandes och berätta om hur roligt och trevligt du har haft det under dagen som har gått. Jag saknar dina varma kramar och ALL DIN OMTANKE SOM DU HAR GETT TILL OSS ALLA INOM FAMILJEN. Mamma älskar dig, sov i ro min älskade dotter"
http://www.facebook.com/group.php?gid=112434566165&ref=ts&__a=1#/wall.php?id=112434566165

Var det då ändå mamman som hittade henne?
Citera
2009-08-06, 03:40
Medlem
cynthias avatar
Är väl mer troligt att om det nu var en annan familjemedlem som hittade henne att resten av familjen också kom till platsen. Dom ska enligt vissa uppgifter ha hittat henne innan polisen dök upp.
Citera
2009-08-06, 04:43
Medlem
Eliza CTs avatar
Hittades hon före polisen kom är det väl rätt självklart att alla rusade ut.
Tragiskt då hon klarat av yrkesutbildning coh skulle börja vuxenlivet.
Mvh
Citera
2009-08-06, 05:16
Medlem
Troians avatar
Micha har skaffat bilddagbok.

http://mmmichaaa.bilddagboken.se
Citera
2009-08-06, 06:07
Medlem
Fakta

Lite fakta; Pia och barnen har bott på gården i ca 10 år, kan vara mer. De hyrde gården av en äldre dam till en början, men har köpt loss den nyligen. Thomas flytttade dit för något år sedan, och är vad jag vet inte far till något av de barn som nämns i tråden. Polisen har varit på gården ett antal gånger de senaste åren. Familjen har haft en hund, en rottissblandning, men vet ej om den lever än då den var ganska gammal. De har inga övriga djur.
Citera
2009-08-06, 06:14
Medlem
Jeppe Soons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seraphima
Lite fakta; Pia och barnen har bott på gården i ca 10 år, kan vara mer. De hyrde gården av en äldre dam till en början, men har köpt loss den nyligen. Thomas flytttade dit för något år sedan, och är vad jag vet inte far till något av de barn som nämns i tråden. Polisen har varit på gården ett antal gånger de senaste åren. Familjen har haft en hund, en rottissblandning, men vet ej om den lever än då den var ganska gammal. De har inga övriga djur.
Du har ingen aning om vad polisens besök handlat om? Polisen säger själv att familjen är okänd för dom.
Citera
2009-08-06, 06:17
Medlem
Polisen har varit där för bl.a. olovlig körning, skadegörelse m.m vad jag vet. Vill också tillägga att det aldrig varit problem med flickorna i familjen, men däremot killarna - var ska man börja...
Senast redigerad av Seraphima 2009-08-06 kl. 06:19.
Citera
2009-08-06, 06:47
Medlem
Ny artikel på AB:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5609725.ab

Citat:
– Vi vet också när det inträffade och på vad sätt hon mördades. Det är bara mördaren och vi som ska veta det.
Citera
2009-08-06, 07:04
Medlem
Jeppe Soons avatar
Kryptisk artikel, men polisen verkar påpeka att det fanns familjemedlemmar hemma när hon mördats.

Den 26/2 fyllde Thomas 50, men inte någon närstående som lottie, tåni eller carro verkar uppmärksamma detta!

Varför orkar inte tåni bo hemma? Vad händer inom hemmet som gör det så jobbigt?
Citera
2009-08-06, 07:14
Medlem
Dihlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deeKAY
Ny artikel på AB:

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5609725.ab

Börjar bli olidligt nu.
Jag har en underlig känsla i kroppen som säger att GM är utomstående.
Citera
2009-08-06, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dihlen
Börjar bli olidligt nu.
Jag har en underlig känsla i kroppen som säger att GM är utomstående.

Håller med, men vem är utomstående GM?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in