2009-08-06, 10:00
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kogo
Då var Wernblom88 riktigt ute då... Iaf om uttalandet om att det var den 15-årige brodern. Nu återstår det att se om hon vart skjuten eller ej.
Det tror inte jag....ang skjuten....
Tror detta isf var ett vredesbrott då vill man skada mycket...Dessutom var det grovt yttre våld....hon var alltså rätt rejält skadad. Ett par kulhål låter det inte som.

Dessutom massa teknisk bevisning, GM har väl hållt i någon stolpe o drämt till - vilket ger stora skador samt fingeravtryck från han - teknisk bevisning...

...eller massa massa knivhugg
Citera
2009-08-06, 10:01
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rangvald
Den annhålna brodern är minstingen då, eller?

Tåni och Mischa är ju båda äldre än 15..

Ja.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är uppgifter som framkommit i tråden. Jag vet inte om jag tror på dessa, men... Min känsla är inte att det på gården finns vapen, familjen Nilsson verkar inte direkt vara en skytte- eller jaktfamilj.
Tror knappast det finns någon bonnfamilj i Skåne som inte har ett par hagelbrakare hemma.
Citera
Awaiting Email Confirmation
definitivt den yngre...

http://www.ystadsallehanda.se/articl...-pa-19-aringen

och ni som tvivlar över den äldre T och hans utspel på internet ska kanske tänka på hur en tonårig skånepojk från landet uttrycker sig... hans reaktion har varit fullständigt normal.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av leza
Vart kommer uppgifterna om att vederbörande blivit skjuten ifrån?

Finns det något som tyder på detta, eller har jag missat något i tråden?

En person (Wernblom88) som sade sig ha fått information från någon som stod polisens utredare nära postade informationen i tråden igår. Han skrev även att det skulle vara den nu anhållna brodern.
Citera
2009-08-06, 10:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Lite ovanligt att polisen går ut med sådana detaljer när det handlar om en familjetragedi.

Edit: Trött man blir på alla sommarvikarier på lokalblaskorna. "Fram till lördag har nu åklagaren på sig att få fram ytterligare bevis som kan binda den misstänkte och föranleda till ett gripande."

De söker bevis som kan föranleda ett gripande. Okej. Intressant överhuvudtaget med ordet "föranleda" i futurumform...och dessutom menar de häktning, inte gripande.
Nu får jag försvara sommarvikarierna lite...
Fredrik är fast anställd. YA är inte bättre på vintern heller.
Citera
2009-08-06, 10:06
Medlem
jackflashs avatar
Ursäkta att jag missat lite, men om jag fattat allt rätt så är David den skyldige. Tror jag har missat hans BDB eller FB eventuellt. Någon som kan posta några nick eller länkar?
Citera
2009-08-06, 10:08
Medlem
Rangvalds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bert idag, 09:57 ([url
http://tn92.bilddagboken.se/p/show.html?id=398208979&directlink=1)][/url]
var är david?

Folk behöver ju iofs inte terrorisera dom övriga i familjen, lite onödigt..
Citera
2009-08-06, 10:08
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jackflash
Ursäkta att jag missat lite, men om jag fattat allt rätt så är David den skyldige. Tror jag har missat hans BDB eller FB eventuellt. Någon som kan posta några nick eller länkar?
Nej men david är den anhållne!!!
Citera
2009-08-06, 10:09
Medlem
T.T.S.Ss avatar
Om nu broren greps igår kväll, varför skriver micha följande på tånis bdb

mmmichaaa idag, 03:13
ALLA från FB...förfan,fakta innan ni börjar skriva en jävla massa dynga..ja jag vet jag har varit i skiten en hel del..men för i helvete tror ni jag skulle mörda min syster..era jävla ass,Jag vill mer än nån annan veta vem som gjort detta mot min syster och familj.........

Antagligen vet han inte att broren är gripen eller så "bluffar" han
Citera
2009-08-06, 10:09
Medlem
BallaLinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smålandtintin
Tror knappast det finns någon bonnfamilj i Skåne som inte har ett par hagelbrakare hemma.
Detta är knappast en bonnfamilj!
Citera
2009-08-06, 10:10
Medlem
jackflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BallaLina
Nej men david är den anhållne!!!

Märk ord
Men har missat honom totalt. Några länkar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in